Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Svobodovou Křešovou něco zastaví, tím jsem si jistá.
Takhle brebentit se jí nepoštěstí dlouho. Jde proti Galaktické federaci. Ničí její jméno a poškozuje její zájmy.

Celé její slavné USA je v pozici puberťáka, který vyprovokoval války na celém světě, potřebuje dostat přes držku a zavřít do pokojíčku.
Po tom, co tento „národ“ sestávající z dobrodruhů a zločinců, kteří se pod taktovkou iluminátů proháněli Severní Amerikou a zabíjeli indiány i bizoní stáda, usadili na svých farmách s otroky, tak vznikl slavný USA stát. Bez sociálního jištění, bez práva, bez pořádných zákonů, vše jen o tom, uživ se jak umíš a věř, že jsi něco víc, protože jsi Američan. Vzdělávací systém si udělali podle nedomyšlené teorie nějakého vyšahaného angličana a zavedli dvojí systém. Iluminátské vysoké školy na ovládání davů, nebo hlídárny pro méněcenné na okraji.
Nejsou národ, nemají jádro, nezažili skutečný útok na svoje území, jsou jen a jen základna iluminátů, sbírka individuí, bez národního povědomí, bez jádra, bez příběhu, rozemletý nadnárodní mišmaš, který žárlí na historii a národnostní identitu všech okolo.
USA nepřežije. Buď se to nablblé mnohonárodnostní stádečko na povrchu Severní Ameriky usnese, že tohle svinstvo už nechtějí a že chtějí být taky „někým“, nebo je něco sejme a na jejich povrchu bude krásný rozsáhlý zoopark. Výbuch yellowstoneské sopky by se hodil.

Jsem na ten otřesně odporný stát znovu kvůli Křešový tak nasejřená, že jsem po půldruhém roce obnovila krásný evergreen dimenzionální války, tzn. programovat zlé živelné pohromy proti USA.
Vidět ulétnout Sochu Svobody je kýč z pohlednice.

Křešová zná jenom techniku.
Co vlastně říká?
Protože byly USA nejzparchantělejší země na celé planetě a SS se dostali k mimozemským technologiím a podařilo se jim rozjet zločinný vesmírný program USA a pozabíjet spoustu lidí na celém světě, tak proto se tamní filutové spoustu naučili a Galaktická federace se teď bez nich neobejde a rozhodla se spolupracovat s USA a dalšími zločinnými státy světa a Elonem Muskem, zaflákají nám atmosféru totalitním bordelem a pak přilétnou krásní, nádherní, zasnění a patetičtí blonďáci s nordickými rysy.
To protože proto, že mají nejvíc techniky a zkušenosti se zločinem přece.
A Galaktická federace přece žádnou techniku nemá, co oni by si bez USA počali?

Protože v celé této věci hraje podstatnou roli kultické podloží celé věci, kosmický zákon, vyrovnávání karmy, nevybíravý a nekorektní tok spravedlivosti, zájmy planety atd., atp., … tak skutečný příběh je úplně jiný.

Galaktická federace má techniku, s tím opravdu nemají problém.
Co neměli, bylo lidské vědomé zacházení s programováním toků událostí, vědomé rozhodnutí.
Proto zaktivovali „čaroděje“, vědmy, mudrce, atd., aby dokázali probudit civilizační nárok lidského ducha na obrodu a schopnost se postavit do aktivní role. Bylo nutné vzít sílu lidského ducha, veškerý jeho spirit a potenciál.
To ho jako měli sebrat v USA, kde je nějaké otřesené zvíře – bizon – v základech jejich kultického území, který čeká na indiány, kteří už nejsou, nebo jsou dezintegrovaní???
To tu spirituální sílu lidstva měli najít v národě, který není národ a placatí se bez pochopení v Severní Americe se svým státem nějakých 250 let?

Ne, kupodivu (!) se vydali na území národů, které jsou na svých územích už tisíce let a něco vědí o tom, co to je bránit se, dobývat území a vycházet, nebo nevycházet se sousedy.
Kupodivu zabrousili i do muslimských, orientálních zemí, nedali dopustit na Írán s tisíciletou historií, stejně tak nepohrdli vědomím Ruska, Indie a dalších dalších států.
Dokonce Galaktickou federaci zajímalo i vyjádření a vůle planety Země.


Z těch, co byli doopravdy v podzemí na misi, bylo jen 2,5% skutečných lidí, zrozených pro misi na straně Galaktické federace a dalších sil podporujících lidstvo. Ti jsou ve svých rolích a dělají, co mají, ve spolupráci se skutečnou Galaktickou federací.
97,5 % je odpad, temní.

Tajné vesmírné programy budou jednou doufám veřejně odhaleny, hračky, které z toho vznikly, poučným způsobem rozlámány, aktéři veřejně profackování, celé se to stopne, zavře, dá do muzea s lebkou a křížem a začne se znovu.

Ne, že se z těch zločinců, co v tom jeli, stanou hrdinové dne, protože přece není čas, není technika, rychle rychle, není čas, rychle rychle přijmi esesáčka, nemáš na výběr.

Křešovou něco zastaví, tuhle SS agitku už z hlediska kosmického zákona nemůže šířit dlouho.
To, co vyvádí mé nervy při konfrontaci s ní, to ji nevěští nic dobrého.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter