Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



No jo no, musím se vykašlat na FB a všechny tyhle vidle.
Jsem jediná z "channelerů", kdo říká autentickou verzi, prošla jsem skutečně válkou, takže mi na výsledku záleží a nervy už mám rozcupovaný.
Tohle už není na mě, dívat se, jak to nějaký svině ničí.

Asi teď vrcholí hnus a bestialita dezinformátorů NWO a aktivita černých mágů.
Lidi bez kontaktu s mimozemšťany čtou dezinformační články, které jsou dezinformační z 90 %. 90% bombastických zpráv z exopolitiky je čistá lež. Všechno od Plejáďanů je lež a NWO. Lidi hází ty pitomé články po sobě v diskuzích na FB, je to zoufalství.
I tohle dezinformační šílenství musí přejít.
Magoři tvrdí, že teď se něco má stát, že do 14 dnů, že do léta.
Teď mimozemšťani z GF nemohou přistát ani omylem.

Jednak je nikdo reálně moc nevyhlíží, lidi hltají kraviny na FB a reálná Galaktická federace je nijak nezajímá a navíc jsou teď lidi naprogramovaní, aby očekávali technicistní amorální šmejdy, co protěžují nejzločinnější stát na světě a pracují s miliardáři.
A jsou blond.

Nejdřív se musí převalit tahle dezinformační bestiální vlna, kam patří i Svobodová Křešová.
Oni se vyblbnou, pomřou, spáchají sebevraždy, pak by se mohlo vyčasit a nikdo už nebude točit v kruhu dezinformace.

Co není z vlastního příjmu informací do hlavy, je skoro jistě dezinformace.
A zdá se, že lidi s falešnými příjmy do hlavy, ze stran všelijakých falešných Galaktických federací, už zmlkli. Zůstali už jen černí mágové.
Ze staré prohnilé Atlantidy, kteří si chtějí znovu odžít katastrofu - tentokrát už bez nás, díky.

Tak uvidíme.
Jak dlouho budou ještě takhle brutálně řádit a ničit všechny dobré vydobyté hodnoty a výsledky.
Kolik potřebují dezinformátoři a bestie, než se zřítí do pekel?
Kolik týdnů?




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter