Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Pnutí všech těch negativních sil, které jsou urputnější, čím výš stoupá frekvence světa, se projevuje právě takovými nehoráznostmi, jako je náhlá dezinformační NWO agitka ve věcech spirituality a mimozemšťanů.

Křešová projevuje jednak příšernou nehoráznost ve způsobu svého vystupování, kdy odignoruje veškerou křehkost "oboru" a vezme jednu verzi od pochybné ženské a jde to vykládat JAKO FAKTA, dále když rozeberu obsah jejích sdělení, jednoznačně u toho vychází amorální technicistní esesácká propaganda.

Kolem ní hejno asi zlých lidí, protože kdo jiný by tomuto fandil?

Všechno jsou to nesnesitelné tlaky, jenže vypadá to jako procesy, které musí proběhnout.
V současnosti už není mimozemská válka, ale obyčejná astrální, mezi mágy. Tím, co píšu, musím srát černé mágy, všelijaké zlé ženské atd, tak to na sobě v energiích taky pociťuju.
Dokonce existují jakési vysílače z volného vesmírného prostoru, které energii těchto zlých lidí, co mne nesnáší, kumulují a pak to do mne pálí, to jsou starobylé systémy temných v galaktickém prostoru.
No ale je to pravidelně odstraňováno, takže to zase přežiju tipuju.
Všechny tyto energie se musí "domlátit", zřejmě to pozabíjí mnoho narušitelů. Měli by přežít jen ti, co nelžou a neslouží zlým.
Na všem parazitují obří paraziti, vypadají jako hmyz, kudlanky atd., ti se musí pomalu pouštět, frekvenčním vzestupem přirozeně opadnou.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter