Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2.2022 >


"GF jsem poprvé slyšela právě od Andrey/Eleny" ... no, to je právě ta paseka - to je ještě úžasný výkon, je prohlédnout za dva měsíce.
Když s tím Křešová začala, tak jsem ji nijak moc nevnímala, zaměřila jsem se na ni, až když zneužila svoji pozici pomluvou projektu GF, co oznámil Chvátal. Od té doby ji mám na mušce a fakt se hrozím čím dál víc, co ona valí.

A jedna z nejhorších věcí je ta, že jsem vlastně jediná, kdo ji konkuruje, s nějakým celistvým pojetím Galaktické federace, od obrázků až po politicko - filosofické uvažování té organizace.
Protože mám vlastní zážitek.

Ne, že můžu zachránit celý mediální obraz GF, ale aspoň něco.

No a kam doplujeme s tou lodí... to je těžké jakkoliv usuzovat. Může se stát mnoho věcí a to i těch velice pozitivních.
Spirituální revoluce spíše teprve nastane, já vidím jako stěžejní startovní bod změn civilizační kontakt s GF, to změní celou naší společnost.
To okno příležitosti může náhle nastat, může nastat okamžik, kdy už všechny ty karmické motanice budou rozuzlené a najednou nám nějak kolektivně dojde, že nad námi nějaká civilizace prostě je a že je třeba s nimi mluvit.

Naštěstí to není závislé na FB skupině Zprávy z Galaxie nabombardované srdíčky a dezinformacemi a není to až tak 100% závislé jen na povědomí o Galaktické federaci. Jde o celkovou schopnost člověka procitnout do světa nových možností a požadavků, procitnout z kolektivní hypnozy.
Třeba, že říkáme, že na nebi nejsou mimozemšťani, přitom tam jsou.
Že celkově udržujeme systém, který nám škodí a dlouhodobě nás dovede do špatných stavů.
Utrpení může být ještě moře a taky může být náhle utnuto tím kontaktem, s tím, že od té doby se celá společnost začne chovat jinak, více konstruktivně a rozumně a už se nevrátí do starých vod. A tím se předejde dalšímu zbytečnému utrpení.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter