Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2022 >


Bohužel NWO zpracovávalo naše lidi posledních 30 let v proti-ruské a pro-germánské notě.
Takže dnes veškerý hněv, který patří Němcům, nacistům, 3. říši směřujeme proti Rusům.
Rusové na našem území, narozdíl od Němců, nic zlého neudělali, nic tak strašného, aby si zasloužili takovou nenávist.

No jo no, Čecháčkové už hajlují po boku SS 3. říše, na naši národní identitu jsme zapomněli.
Už to těm západně jmenujícím se spratkům za to nestojí, ti zobou z SS ručky.

Vláda je vyloženě zločinecká a vlastizrádcovská, placená Němci, SSáky.



My lidi zbraně nemáme, tu verbež v Praze je potřeba pozabíjet, ale když se k nám nepřidá armáda, jsme v hajzlu a porazí nás.
Stejně si to uvědomují hlavně lidi z alternativy - samý ženský.
Mužský vymřeli, nebo jsou na dvě věci.
Armáda je NATO, ta je vlastizrádcovská z podstaty, takoví se za národ nepostaví.


Takže, co zbývá jako naděje:
1/ pochcípání očkovaných
2/ válka, kdy nás obsadí Rusko
3/ přírodní katastrofy, které zničí západ, hlavně Německo


Pokud se nestane ani jedna z těchto variant, jako národ jsme skončili.
A už se nikdy nezvedneme - není potenciál v duši, Češi jsou už hajlující odpad.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter