Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2022 > Eaea> 


Nevím, opravdu už optimismus ztrácím. 3 miliony by nás zbyly, kdyby se na podzim nepodařilo NWO zavést povinné očkování a totall controll. To by vyžadovalo, aby se přes léto něco významného stalo, třeba série přírodních pohrom, které by zdevastovaly západní Evropu na pokraj úplného rozpadu tak, aby jim nezbyla energie na ovládání obyvatelstva.

Další možností jsou masové protesty, ale ty se u nás nestanou.
I kdyby bylo obyvatelstvo dostatečně chytré a nešlo na ruku elitám a jak pejsci neoplakávali kolikrát fake násilí a nad tím skutečným nezavírali oči, tak nemáme šanci, pokud se k nám nepřidá armáda.

Takže šance není.
Už ji nevidím.
Lidi nechtějí bojovat proti NWO, je jim to jedno, nechají se vyhubit elitami a ještě jim poděkují. Tak debilní obyvatelstvo nečekal nikdo - ani Galaktická federace.

Tím pádem neplatí původní scénáře.
Já třeba nepočítám s tím, že to přežiju. Už nemám psychickou sílu bojovat, strašně jsem se v minulých letech vyčerpala a když vidím, že jsme bojovali zbytečně, že jsme měli vyhladit obyvatelstvo a zbytečně netrpět a zachránit jen planetu, nechce se mi nijak tady už žít.

Smrti se nebojím - stačí k tomu čuchnout a člověk by šel hned.
Třeba přijde zázrak, ale ten se čekal, že přijde zevnitř lidské duše, ale tam nic není... a kvůli odpadu se vnější zázraky dějí neochotně.
Nevím, nevypadá to dobře.
Třeba se ještě něco dobrého stane, co nám pomůže, ale zatím to vypadá, že lidská společnost se už nedá zvednout, tak to vidím.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter