Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 Eaea (Občasný) - 9.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Těch nadšenců do očkování jim ubylo podle mě. Většina očkovanců si to nechala loni píchnout, protože jim slíbili dvakrát a dost a tu třetí, čtvrtou... už taky nechtěj. Přes léto selže srdce ještě pár kolařům a fotbalistům a bude po povinným očku, snad bude hodně teplo.

Masový protesty byly. U nás to bylo slabší, to jako jo, ale viděla jsem videa z jinejch zemí v Evropě a hlavně Austrálie byla brutální ...a nevedlo to k ničemu. Povyhazovat televize a přestat chodit na měsíc do práce by mělo lepší efekt. Jenže lidi splácej hypotéky, tak se bojej stávkovat, ale zavřít se dobrovolně doma všichni, co se očkovat nechtějí, tak co vláda zmůže? Pošlou do nemocnic makat místo našich sestřiček uprchlice z Ukrajiny, který jsou neočko z 90%? Nebo budou ve školách dělat děckám češtinářky? Manžel mi říkal, že u nich ve firmě je už zkusili nahradit Ukrajincama (jezdí s dodávkou), za jeden měsíc jim rozflákali tři auta, takže jsou tam zase jen Češi 😂.

Já bych to nevzdávala, bude to ještě zajímavý.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Eaea
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter