Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > Eaea> 


Nejhorší je, že ta míra debility obyvatelstva je daleko vyšší, než co si kdo uměl představit.
I Galaktická federace tohle nečekala.
To není jen o tom, že jsou vypnutí a jejich demence je naprosto ovládla - oni jsou ještě k tomu všemu dementně zaťatí ve prospěch NWO a elit, protože nesnáší konspirační teorie. Ty je ohrožují v jejich zdánlivém bezpečí.
Oni se toho bojí, tak to nemůže být pravda.
Je to děsivá protisíla - když se takhle postavili na zadní proti GF a všem, kdo říkají pravdu a snaží se ten děsivý průběh zvrátit, tak ta pětina až třetina lidí nemá šanci.
Dokud to dementní stádo nevychcípá, jsme bez šancí.

GF mi říká - nechápeme to, všechno jsme udělali dobře a místo všech předpokládaných variant přišlo zase jenom čisté zlo a to má strašně moc navrch.
Veškerou odměnu realita ztopila a místo toho tu máme zase jenom ty elitářské zrůdy a jejich dementní otroky. Oni už pochybují, jestli jako druh a rasy, které jsou humanoidi, mají vůbec jakoukoliv šanci proti takovému zlu.

Když jsme nad tím přemýšleli, jak je možné, že podle kosmického zákona se děje zrovna tohle, napadlo mě - podívejte se na průměrného ukrkaného hulvátského dementního Čecha - v tom stvoření je takového tupého zla - a teď si to vynásob milionem.
To je jasný, že podle kosmického zákona jsou všechny naše spirituální snahy k ničemu, vedle tak masivního nánosu demence, zla a mrzké nízké špíny.
GF říkali, jo, to bude tím, skutečně to tak je.
Lidi jsou horší, než si kdo dokázal v nejpříšernějších snech připustit.

Veškerou naši budoucnost zabijí primitivové.

Já doufám v léto, že se něco semele, kéž by přírodní katastrofy.
Elity nic nezastaví - ti jsou taky dementní, jde jim jen o to, způsobit co nejvíc zla.
Největší čočku jsme jim dali my - GF, od lidí se zbytečně báli protireakcí, absolutně zbytečně. Myslím si, že musí být sami v šoku, proč se lidí tak báli, vždyť ti jim jdou na ruku tak, jak si nikdy nedokázali představit.


Jestli začnou čkovaní umírat včas, nevím, jsou očkovaní krátkou dobu - teprve rok, než se jim rozjedou ty rakoviny, chce to ještě jeden rok - tzn. touto dobou 2023 by mohli už chcípat ve výrazných počtech. Jenže co my? Jak přežijeme ten rok?

Asi to přeháním, že to nepřežiju, protože pro mě je nechat si píchnout tu metalickou sračku rozsudkem smrti, takže se proti tomu budu bránit.
Asi budu sedět doma v zimě bez žrádla, nevim.
Jestli budu mít na pokutu, abych se těm zrůdám vyplatila.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter