Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 

Tenhle web mi doslova zničil život, je to dost hrozná věc.
Ale já se nikam už stěhovat nebudu, nestojí mi to za to.
Tady omezím činnost.

Rojí se tady ten stejný problém, jaký tu byl před rokem.
Julián má 50 identit a jsou tu dva tři totálně dementní anonymy, které si myslí, že jedna z těch identit jsem já. Následně na mě útočí naprosto všichni a následně na mě podají trestní oznámení.
Nejdřív jsem tu zažila děsivou šikanu a když jsem se těm zrůdnostem ubránila, podali na mě trestní oznámení kvůli hanobení Židů, které jsem se tu naučila nenávidět doopravdy. Antisemitka asi jen tak nepřestanu být už nikdy.


Už na tohle nemám - to se tady dělo a myslela jsem si, že to je minulost.
Když vidím tu anonymní zrůdu, jak znovu vylezla, mám před očima už jen černý mrak.

Navíc jsem zjistila, v jaké jsme časové linii, protože to vážně je, jako kdyby náhle překlaplo, svět se zbláznil a najednou vše normální začalo být pronásledováno a vše super úchylné velebeno.

Podle Galaktické federace je toto vyrovnávací časová linie, ve které se vyrovnají paradoxy a dojde k napravení disbalance, která vznikla tím, že Galaktická federace a její inkarnace všetně mě jsme POMOHLI PŘÍLIŠ.

Tzn. tato časová linie se děje kvůli tomu, že jsme z GF byli příliš dobří a šikovní. Zničili jsme z pozic inkarnací v lidském brutálním DNA vesmírný vir, odraazili útoky negativních mimozemských ras a kdyby to bylo na nás, NWO už je popravené a žijeme nový věk.

Jenže - my jsme infiltrace do lidské rasy. Tato rasa nemá mít mezi svými členy jedince, jako jsem já, schopné a se srdcem na pravém místě.
Pomohli jsme nepřiměřeně moc, vzhledem k obludné lidské rase.
Proto jsme se dostali do časové linie, která vše žene děsivým obludným směrem, tak, jak si lidi zaslouží - to jim totiž náleží.
Proto se vše naprosto nedá jakkoliv ovládnout, tlak zla je naprosto neměnný a nehnutý, nedá se s tím vůbec nic dělat, vše směřuje totálně do sraček, je to kvůli tomu, že to náleží lidem a dochází ve skutečnosti k harmonizaci kosmického plánu s lidskou rasou, přičemž se vymazává a neguje veškerý pozitivní výsledek dosažený Galaktickou federací a jejími infiltracemi do lidské rasy, jako jsem třeba já.

Já jsem infiltrace, trpím jako zvíře mezi zlými orky - orkové jsou lidi, to je jejich přiměřený stav.

Docílili jsme jako GF příliš dobrých výsledků, které orkům nenáleží, prostě jsme to přestřelili.

To mě o to víc teď fascinují ty kreténi, co mají pocit, že pro ně GF dělá málo a že mají za ně udělat absolutně všechno.
To je právě ten princip, že jakmile to s tím dobrem přestřelíme, hezky si to vyžerem.
Jako třeba teď.

Těžko říct, kam až tato negativní časová linie bude směřovat, jak dlouho ještě bude trvat a co všechno dobré se v ní ještě zkazí.
Jenže lidstvo není GF, lidstvo jsou orkové, my jsme tu v infiltraci, prakticky bychom tu správně být neměli, ale museli jsme se narodit, jinak by celý svět spadl do sraček.

Tato časová linie, co se děje, nepoškozuje planetu, jen lidský druh, orky.
Když vím, jak jsem se svou etikou exotická, chápu.
Orkové si nezaslouží ráj.

Takže si budu muset dát poněkud oraz, budu sem psát málo, jen když budu mít doopravdy něco významnějšího, než jen zoufalství nad tím, co se děje.
Děje se harmonizační vyrovnávací časová linie, aby se smyla nerovnováha, která vznikla tím, že GF je příliš schopná.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter