Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 

Tak jsem to nemyslela - orků je všude kolem nás víc, než dost.
Jen na tomto serveru je těch nelidských zrůd takové množství, že jsem popravdě v šoku, jak z "Eaea", tak z Hlavinky, že někdo reaguje názorem,. bez toho, aby mne napadal, nebo sexuálně obtěžoval.
Jinak toho věčného nesmyslného napadání jsem si tu užila už víc, než dost a už toho mám plné zuby.
Proto to už vzdávám.

Je nesmyslné brát si hřích této děsivé rasy na hrb.
Ta rasa je špatná, horší, než kdo čekal.
Jsou to orkové - řekla bych, že chápat mimozemšťany, aspoň se vůči nim nestavět nepřátelsky, už je známka bytí zvenku.

Jenže bohužel, nerozhoduje infiltrovaná světelná síla, my jsme si svůj úkol splnili, lidskou rasou jsme ale byli odmítnuti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter