Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Jiří Hlavinka> 


Jo - to se hezky řekne. Telepaticky mám navnímané vysoce sympatické, vlidné a rozumné mimozemšťany, které vídávám na nebi a mám je vyfocené.
Fyzicky jsem je neviděla.
Prožila jsem s nimi ale válku o tento svět, kde jsem byla jejich spojencem a navnímala jsem vyšší principy, které rozhodují.
Mise se zdařila, zachránili jsme planetu, ale idylka ztroskotala na úrovni lidí.

Jinak do mého života to vneslo misi, kterou jsem tušila celý život.
Trpět musím - kdybych se rozhodla netrpět, vůbec jsem se nenarodila, bohuže však, to jsme si nikdo nemohl dovolit, nechat to tu padnout, takže jsme na misi nastoupit museli a naše životy vůbec nejsou lehké.

Myslím si, že už mám rozhodnuto, že to jsou mimozemšťané z GF, nevím, co jiného by to mělo být.
Veškeré filosofie jsou od lidí, kteří vůči nim mají averzi a nemají s nimi žádnou zkušenost.
Nikdo mi nedokázal odpovědět.

Připadá mi, že všichni mudrlanti, kteří jen a jen varují, aniž by měli zkušenost, plácají do větru. už mne to unavuje, proto vítám, že přestanu psát.
Jdu proti obrovskému protitlaku.
Já žádné výčitky nemám, jako GF jsme všechno zvládli na jedničku, opravdu trpět nemusím, lidstvo už jsem pustila, spíš se ho chci zbavit :-D Tahle rasa mi opravdu do srdéčka nepronikla.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter