Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2022 > Eaea> 

Já tu na nikoho nechci vrčet... jen popisuju realitu, jak jsem ji zažila.

A z nejrůznějších diskuzí už mám nervy nadranc, protože lidi neustále vyjevují dětské, infantilní jednání, oportunistické, všechno vůči Galaktické federaci.
Lidi se prostě postavili naprosto zadkem.

Během dimenzionální války jsme si museli poradit. Poradili jsme si.
Jenže my jsme duševně GF - já jsem taky z GF, takže jsem tak nějak měla nastavené, že se nemůžu jak malý harant chovat oportunisticky, ale musím máknout.

Jenže naprostá většina lidí má pocit, že celé, co se děje, je nějaký scénář z Bible, kde má po bodu Ježíšek nastoupit fáze Beránek a po Beránkovi růžový kobereček.
Jenže, to absolutně není pravda.
Žádný scénář to nemá.
Galaktické federace se taky nikdo neptal, jestli chce zachraňovat nějakou zparchantělou rasu, která strhne svou dementní vůlí vysokofrekvenční planetu do pekla a s ní i sektor Galaxie, která by se tím začala trhat.

Nikdo se nás neptal, museli jsme si poradit.
Tak jsme to otočili, planetu jsme zachránili.
A byl to monumentální kosmický zázrak s velkým velkým Z.

Jenže lidstvo ani nevědělo, že je o něj nějaký boj.
Galaktická federace je cenzurovaná, její existence zakázaná, mě se snažilo NWO zlikvidovat celý můj život.
Vyžadovalo by to od lidí základní loajalitu se stranou GF, být bystřejší, mít v sobě priority a odpor proti NWO hluboko usazený.
Ale lidi jim zobou z ruky!

Tak vytáhne Křešovka hadí ELenu Danaan a řekne, že Elon Musk je hrdina proti temným a USA jsou nejlepší fešáci na světě a lidi jim to žerou!

Už tady je vidět ten základní průser - ta debilita.

Miliony pozorování UFO, denně hlídkují nad Ukrajinou, tisíce zvěstování ... na nic.

A pořád jenom očekávání, že po Antikristovi přijde Ježíšek a pak Beránek.
Nic z toho není pravda, lidi ani nechápou, v jakým byli průseru a teď chtějí jak batolata za řetízek dovést do ráje!

Takový nesmysl!

Galaktická federace tu nemůže přistát, protože by to byla jejich iniciativa, kdy vlítli mezi miminka si hrát a pokud není jejich vůlí založit školku, tak se kurevsky spálí. A to oni nemají, takové zájmy.
Lidi jsou zkažení a musí zemřít. Prakticky se vědomě rozhodli být oportunističtí vůči požadavkům na spiritualitu a chápání - že existují mimozemské civilizace, dělají že nevidí, že to není, protože chtějí aby umělá TV realita byla pravda - je to pohodlnější. Tím se ale pasivně staví na stranu Drakoniánů a směřují vše do pekel, což je protisměr vývoje, který nastavila GF.
Přežijí jen nějaké komunity, které bude podporovat GF - jinak to reálně nevypadá.
Jakmile začnou masy umírat, je po společnosti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter