Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ty nepřátelské síly se dají odsud dostat pouze z kosmické perspektivy Stvořitele. Galaktická federace je také frustrovaná, nejsou všemocní, jsou tu v soukolí děsivého boje.

Od Stvořitele nám v těchto dnech přišla pomoc proti nejtužšímu kořínku Odpůrce Stvořitele, největšímu zlu pevně usídlenému v naší planetě, s tím, že "konečně jsme upustili od záchrany lidí".
Což bylo myšleno proti situaci před rokem, až dvěma, kdy jsme chtěli zachovat lidstvo jako celek a věřili, že se dá zachránit. Nebyla naprosto jasná situace, protože do vědomí lidí brutálně zasahoval systém Matrixu a naplno jely hypnotizující programy mas lidí. Když toto opadlo, teprve je vidět skutečnost. Stvořitel vidí skutečnost vždy, tak asi čeká, kdy nad lidstvem podle zdravého rozumu konečně zlomíme hůl, přestaneme za ty svině trpět a necháme na ně dopadnout kosmickou spravedlivost. Nevím, třeba se má Galaktická federace poučit, že když něco vypadá na jasnou likvidaci, nemají se opravdu o nic pokoušet, co já vím.
Já to vím, že lidi jsou zparchantělost, ale ta planeta je ušlechtilá. A nešlo zachraňovat jen planetu, vždy to bylo promotané s lidstvem.


Snad nepomřou všichni, ale to dobráctví GF je tu doslova na obtíž. Kosmický zákon a princip vyžaduje hloubkovou transformaci, definitivní, na věky. A když jsou lidi tak umanutě zlí, tak naše ideály jsou na obtíž.

Nevím, co se tu ještě musí semlít, abychom se toho zla zbavili.

Podle GF budou lidi jednou jedni z nejlepších obránců v Galaxii, protože ti, co se účastnili bojů po jejich boku, mají obrovskou údernou sílu.
Tzn. spojení tak brutálního, agresivního DNA s vyšším vědomím je velice výkonné.
Bohužel, většina lidí v současnosti tím vyšším vědomím neoplývá a jsou jen brutální, zlí a agresivní. A to potřebuje zničit, což naše srdce těžko zvládají.
Ale Stvořitel to tak vyžaduje, podle kosmického zákona.
Jinak se tý svině vesmírného viru od odpůrce Stvořitele nikdy nezbavíme.

Kdyby byla situace růžovější a vývoj lidstva, které se v současné situaci podle kosmických pravidel musí skoulet, nadějnější, tak by se samozřejmě ani neobjevila Andrea Svobodová Křešová. Jenže ta se objevila, jako princip nehorázné sprostoty jedoucí na vlně satanismu a dostala neuvěřitelný prostor a odezvu. Sama jen překladatelka, která slepě uvěřila Eleně Danaan, měla tu nehoráznou drzost, bez jakékoliv konzultace, nebo ohledů na jiné názory, dosavadní kontakty a zkušenosti, vše veřejně převálcovat svoji velkou Pravdou, suverénně jako Pravdu podávanou. To si nikdo do té doby netroufl, nikdo. Až Křešová. Jenže to, že se tohle mohlo stát, že to bylo vyšším zákonem k naší hrůze dopuštěno, je projev nutné degenerace a úpadku, se kterým nikdo nemůžeme nic uměle udělat. Prostě drzá zaslepená skřetice pro hloupé nanynky, které si to zaslouží.

Výslednicí je zřejmě jen čtvrtina přeživšího lidstva a to ještě za extrémních jevů, např. zmrznutí v čase, poruchy časoprostorového kontinua atd. Čtvrtina lidstva je schopno se začít učit o složitějším časoprostoru, ale jsou ničeni 3/4 "lidstva", kteří jsou na úrovni agresivních, trochu lepších šimpanzů, nebo velice jednoduchých lidí, kterým přináleží se honit po savaně se šípy a oštěpem a ne mít v ruce I-phone. Sejmout 3/4 lidstva nejde bez kataklizma, zároveň není žádoucí kataklizma, protože by to zrušilo i tu 1/4, co má přežít.
Takže se to zřejmě bude řešit tak, aby budoucí lidstvo mohlo na vlastní oči vidět zázraky časoprostoru a začít se učit vyšší kosmické principy a rozvíjet intelekt i etiku a hlubinné citové tělo a zároveň nemuset řešit miliardy mrtvých těl, ani se brodit znovu s pazourkem v bahně.

Jinak, než super zázračně už uspokojivého výsledku dosáhnout nejde.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter