Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Někde v tom videu Auroran říká něco ve smyslu : "a jestli si někdo myslel, že jsem si to vymyslel" a pak zakroutí očima nejdřív doleva, pak doprava, řekla bych typická mimika podvodníka. Mimika hodně prozradí, tady bych řekla, že se prozradil. Nemůžu to už najít, ten moment. A potřetí už ty hovadiny poslouchat nehodlám, je to někde v první půlhodině myslím.

Že by byl autentický blázen, to mi totiž nesedí.
Kdyby byl jeblý, je mi ho vážně líto.
I když i ne, protože s Křešovkou naprosto zdiskreditovali celou Galaktickou federaci, absolutně do mrtě.
Křešová politicky a tenhle Auroran i osobnostně.
Řekla bych, že je nasazený podvodník s přesně tímto cílem.

Oni tedy s Křešovkou nemohou pochopit, proč je někdo napadá a kritizuje. Já to dělám z "profesního zájmu".
Protože mě to, co se stalo, naprosto vytočilo.

Celá GF měla ještě potenciál v létě 2021 a nejlepší potenciál měl ten mimosmyslový projekt.
Jenže tam přišly dezintegrační NWO machinace a začalo téct ezo ego, vše se začalo totálka rozpadat.

Důležitá Namu, pak Válková prezentující "Aštarovskou základnu", což měla od Eleny Danaan načtený, což se ale neobtěžovala sdělit, že to není z její hlavy, pak tahle Křešová, všichni strašně chytrý, hlavně láska láska a prachy prachy... takže teď se válíme v totálních sračkách.
Já už se tím taky jenom bavím.
Možná, že jsem taky jenom blázen, co já vím. Kdyžtak mám čistý svědomí, jsem jenom blázen, co nikdy nevzala prachy.
Obhájit jakoukoliv reputaci Galaktické federace už není možné, je to teď o Elonovi a tomto podvodnickém Auroranovi, co skvěle hraje šílence, takže GF už ztratila jakékoliv jméno.
Je totálně roznesená pod kopyty dementní české ezo-scény.


Pobavila jsem se, jak se Smetanou, tak s Auroranem.
Oba si to zaslouží.
Křešová si tyhle debility taky zaslouží.
Jediný, kdo si tohle vážně nezasloužil, je Galaktická federace.
No, ale říjen 2021 už se vrátit nedá.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter