Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=HqSx-_osWIQ&t=1s
Zareaguju na YT diskuzi pod dílem Hany Borovské, mám tam výtku:

"Není pravda, že šamance Namu přeskočilo a spojila se s Allatrou, naopak, sama před ní varovala. "

To je nepochopení kontextu, jak to myslím.
Šamanka Namu zlikvidovala mimosmyslový projekt Galaktické federace, oznámený na 17.10.2021 Jaroslavem Chvátalem.
Tehdy natočila video, jak prý mluvila s Galaktickou radou, či federací a důrazně před tím mimosmyslovým experimentem varovala.
Myslela si, že mluví s GF, ale prakticky se spojila s Allatrou a na základě tohoto svého zážitku, kdy je nakontaktovala s cílem "si je omrknout", natočila pro Galaktickou federaci a její křehký projekt v počátkách, naprosto devastující video, které ji nakonec stálo život.

Na základě spojení s Allatrou pomluvila skutečnou Galaktickou federaci, se kterou zřejmě nikdy reálně nekomunikovala.
Poškodila ten projekt, který byl naprosto transparentní a navržený tak, aby byl ověřitelný, byl bezpečnostně krytý atd. Narozdíl od všech těch zvěrstev to byl dobrý projekt.
Poškodila GF a neměla na ně dobrý názor, který nehodlala změnit a zároveň už na ní byla napíchlá Allatra, která ji nakonec zdevastovala a zabila.
Kosmický zákon ji nepomohl, protože, jakkoliv to zní zle, kdyby zůstala naživu, bude dělat už jen samé kraviny proti Galaktické federaci.
A protože měla vytvořenou relativně seriozní pověst, stala se tím potenciálně velice nebezpečnou a musela položit život.
Život jednotlivce pak nic neznamená, v takové mele.

Jsem přesvědčená, že v minulých letech zemřelo dost ze "staré gardy" mystiků přesně na tomto základu.
Poškozovali skutečnou GF z vlastního přesvědčení, protože s tímto fenoménem měli negativní zkušenosti a jejich přesvědčení bylo pevné a nehodlali ho měnit a šli proti nim.
Ty špatné zkušenosti jsou dané tím, že spojení s GF znamenalo automaticky válku proti NWO, kterému oni říkali "démoni". Prakticky to jsou napadení z mimozemských základen, nebo vesmírných lodí, ze strany negativních mimozemšťanů a NWO "satanistů".
Spousta lidí zešílelo. A oni je pak měli jako pacienty.
Jenže to je válka, tak to je. Teprve v posledních letech se věci začínají více vyjasňovat.

Namu ze začáktu varovala před Galaktickou federací, ale neprávem. Až před svou smrtí jasně mluvila o Allatře.

A "Auroran" teď frčí, časové spojky jsou taky zajímavé - tak rychlou odpověď "jogurt" asi nečekal :-) Asi to tak má být.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter