Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >


Jinak když se vrátím zpátky k rusko-ukrajinsko-nato mele, tak to vypadá, že válka na Ukrajině dopadne tak, jak dopadly všechny války na Ukrajině mezi Rusy, Poláky, Tatary a kozáky.
Na západ od Dněpru Polsko, na východ od Dněpru Rusko.
Jak překvapivé.

Navíc jsem dnes viděla bombastické titulky na Seznamu a Idnes, jak měl Putin děsivý projev, jak je to "i na Rusko příliš ty lži" a jak je z Putina vidět, jak je v koncích.
Říkala jsem si, počkám si na plný projev, až ho přeloží VK na aeronetu. A je to tady, je to tady.
Tak jsem si pustila projev Putina, plné znění, plný překlad.


https://aeronet.news/video-exkluzivni-preklad-plneho-zneni-projevu-prezidenta-vladimira-putina-na-rudem-namesti-k-77-vyroci-dne-vitezstvi-sssr-ve-velke-vlastenecke-valce-nad-nacistickym-nemeckem/



Zase - asi jsem ve skutečnosti Ruska, já na tom nevidím nic lživého a naprosto chápu to národnostní ladění. Putin mi rozhodně nepřipadá na zhroucení. Vidím tam dokonce i tu scénu z Pána prstenů, jak se ty hodný s Frodem šikují a dávají si morálku, než se budou muset servat s Orky.
Prostě "ti hodní".
Jestli si někdo myslí, že Ukrajinci jsou hodný a neznásilňují, jsou těžce na omylu. Údajně vrátili ruské vojáky s odřezanými pohlavními orgány atd. a na Donbasu roky brutálně znásilňovali a týrali.
Ani netvrdím, že Rusové jsou hodný a neznásilňují, ale média nám jedou už jen prasárny a zvrácenosti, člověk už nic jinýho, než ruské znásilňování týdny nečte.


Válka je svinstvo a vyvolali to NATO a chazarská židovská verbež, která ovládá naše média.
Kdo to nevidí, ten je buď zmanipulovaný, nebo bezcharakterní.

Během dimenzionální války jsme s GF podporovali v Sýrii Asada, obecně spirit arabsko-orientálního lidu a dále politicky Rusko a slovanské státy vytvořily během dimenzionální války jakousi civilizační desku odporu proti NWO, které jsem říkala Euro- Asia spolek, NWO jasně je politicky západní Evropa, Izrael a hlavně USA.
A Putin a Lavrov jsou dva silní duchové, kteří spolupracují s GF.
Proto je NWO nemůže vystát.
Já neříkám, že je Putin Ježíš Kristus. Kdo vládne Rusku, nemůže být citlivka a liberální demokrat.
Ale je to spojenec GF proti NWO.
Podle mých poznatků a informací z dimenzionální války.

Putin ano, Elon Musk ne.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter