Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 > čtenář> 

No, ono tenkrát to paradigma bylo takové temné, já dostávala velice podobné informace, že začne umírání očkovaných, ono v podstatě začalo, ale ne v tak drastické míře.

Tu informaci mám vyloženě od Galaktické federace, i mě to připadá jako hodně divoká verze, ale možné to je.

Ten zlom byl prý v září 2021. Údajně, kdo se nechal očkovat do asi půlky září 2021 a včas si uvědomil, že udělal chybu, tak, že se doopravdy zkroutil bolestí nad svou blbostí a poprosil vyšší síly o pomoc, bylo mu pomoženo. Kdo ale otrocky dál chodil na dávky, či šel na očkování po tomto datu, automaticky už byl přenesen na tu druhou planetu, kopii země a tady nahrazen klonem.

Takže skutečně došlo na podzim 2021 k masivnímu odchodu těchto duší, tehdy je prý GF všechny přenesla na tu kopii Země a tady byli nahrazeni klonem.
Údajně tam zažijí přiměřené utrpení, které si svou blbostí zasloužili. Ovšem taky ne natvrdo NWO. Je to taková vyloženě umělá realita, kde se na ně aplikuje kosmický zákon.

Ty skutečné NWO natvrdo tu máme my, jejich pozůstatky, kteří se snaží ze všech sil křečovitě ničit to, co nám tu probublává čím dál víc - odpor vůči nim a touha vše změnit. Vadí jim hlavně informace a myšlenky.

Co se týká kolektivního vědomí, tak ty klony vytváří takovou neutrální energii, takovou právě poněkud tupou, ale neutrální. Zároveň dochází v dimenzionálním prostředí planety k hlubinným čistkám, což je stále zatěžující.
Jak jsem to navnímala, tak na jaře, v březnu hodně, probíhalo velice hlubinné čištění něčeho, co jsem nazvala "pravěcí démoni". Něco, co tu bylo celé eony a věky, nashromážděné svinstvo.

Samozřejmě nemůžu vědět, jestli je to s těmi klony určitě pravda, ale možné to je a moje GF to takto říká.
Ty lidi nepřijdou o duši, jen musí dostat přiměřenou lekci, odžít zkušenost, kterou si zaslouží.

A údajně je v tom skrytý i hygienický aspekt do budoucna. My totiž zase musíme získat zkušenost, že očkovaní zemřeli, ale prakticky uvidíme umírat vzorek, který nám poslouží k tomuto poznání.
Prakticky prý ale zmizí miliardy těchto klonů beze stopy, pokud tam nebude vnější pozorovatel.

Doufám, že je toto pravda.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter