Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > čtenář> 

Já vím, že je to hodně ujetá teorie. Když jsem s někým očkovaným, tak mi to tak taky nepřipadá a tu myšlenku si až tak nepřipouštím, zase na druhou stranu racionálně pozoruju, že jsou ty lidi takoví jakoby vypnutí, jiní, než dřív. Něco vyššího v nich zhaslo.
Pokud jsou ty klony naprogramované podle původního nositele, tak zkrátka vykrývají realitu jeho bytosti. Dobře nahrazují vše, co by ten člověk udělal.
Pokud to tak skutečně je, což opravdu taky nemám jak zjistit, tak je to tak udělané kvůli tomu, abychom se nezbláznili a aby tu byla zachovaná alespoň základní harmonie společnosti.
Protože je možné, že symptomy, které to začalo vyvolávat, jsou děsivé, mohlo to vyvolat velké změny osobnosti, mohli se z nich stát "zombies" a kdyby byli ponecháni mezi námi, mohlo to společnost už třeba definitivně zlikvidovat.
Protože, ta "naše komunita", či jak to říct, odporu proti NWO, v minulém roce hodně proti očkování, sestává většinou z žen a křehkých, vnímavých lidí, kteří mají blízko ke spirituálním náhledům na svět. A do špinavých her NWO nevidí.
Zkrátka žádné mlátičky. A je možné, že kdyby tu byli ti očkovaní lidé ponecháni ve svých reálných existencích, rozvrátili by společnost.
Další věc je ten hygienický aspekt věci - miliardy mrtvol, pokud je očkování zabiják, tak se dá očekávat, že přijde okamžik, kdy začnou umírat hromadně. Tady bych tuto teorii, že jsou to klony, které se dají v realitě dematerializovat, velice uvítala.

Jaro bylo opravdu extrémně náročné. V prvních 14ti dnech ruské invaze vygradovaly tlaky, které nabíhaly už asi čtvrt roku.
Ve vzduchu byla zrůdnost, já jsem přesvědčená, že to musely být nějaké okultně - energetické operace z "Dračích slují" chazarské mafie na Ukrajině. Protože tyto vlivy opadly, jak se Rusové dostali na Ukrajinu a moje GF mi tehdy říkala, že se v podzemí skutečně nějaké čistky děly.

Pak samozřejmě ty psychologické operace v médiích, které prý USA kormidluje z Franfurtu v Německu, šikana a pronásledování těch, co nesouhlasí, cenzura atd.

A pak nějaké hlubinné čistky podzemí planety, pokud jsou tam nějaké gigantické nánosy starého zla, tak to létalo vzduchem, i se to zčásti manifestovalo na povrchu jako různé divné anomálie a celé jaro bylo vyložen psychedelické.

Jinak NWO už je skutečně velice oslabené, oni už nemají úplně na to, aby mohli jakkoliv operovat skrze čas a prostor, hrají poslední křečovitý boj, ale o to je to horší. Už je to takový ten boj na život a na smrt v posledním tažení, kdy jsou vlastně nejnebezpečnější, protože už zahodili všechny zábrany.
Proto máme psychedelickou dobu, ale mám pocit, že se to poslední dobou přeci jen začíná trochu obracet k lepšímu.

Jinak s lidmi - s tím kyvadlem, to mě pobavilo. Oni lidi taky cítí v realitě šílenou bezmoc, tak se snaží o všelicos a hodně se teď upnuli k těmto magickým technikám. Vlastně já jsem totožný příklad, ale místo kyvadla jsem se ve svých prožitcích načetla do podzemních instalací a zažila kosmický příběh. Sama velice stojím o racionalizaci všech těchto záležitostí, protože vysvětlení materialistického ateismu jsou směšná a tvrzení, že za vše může naběhlá klička v mozku, mi nestačí. Protože realitu s mimozemšťany na nebi to skutečně nevysvětluje.
Toto všechno budeme moci rozlousknout i s GF.
Ega pořád máme a do dokonalosti máme daleko, já si myslím, že než bude ten ráj na zemi a společnost se uzdraví a zharmonizuje tak, že už nikdo nebude zoufalec s kyvadlem, že to je ještě na pár set let alespoň.
Ale to nevadí, jde o to, abychom vůbec tu šanci dostali, bádat, poznávat.

Materialisti vše inkvizičně moří a znemožňují skutečný vývoj.


Důležité bude brzy sejmout 5G, to tu stále straší, je to zbraň, zrovna včera si na mě pěkně "dupli". Prostě vyšlou vlnu, elektroimpuls. Myslím si, že hodně z únavy a napětí dělá právě 5G.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter