Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


čtenář Kiki - 10.5.2022 > Ona ta společnost vypadá rozvráceně jako kdyby ani nebyli kloni, i tak je v tom těžké žít, ale jo máš pravdu, s některými lidmi to seklo hned na místě po očkování, některé záběry na to co bylo v krvi nebo po pitvách vypadá strašně a téměř nereálně aby se ta bytost i dožila vůbec takového stavu.

Celou dobu mám vlastně takový pocit že nechci vůbec vidět co se těm lidem děje. Zbláznění nás zbývajících by bylo nevyhnutelný. Máme štěstí že je to "klidnější" než co určitě měli nachystané a je vtipné že i bez toho nejtvrdšího scénáře plno lidí pobíhá jak kuře bez hlavy :D (hláška "protože to řekl Auroran" mě do teď baví - touhle argumentací je jakákoliv další konstruktivní diskuze zabita).

Kyvadýlko mě pobavilo také, tam šlo hlavně o to že dotyčná osoba párkrát někomu přitáhla partnera do života a pak se hned považovala za špičku, přečetla si jednu knihu o anunaki a už šla poroučet starobylým Bohům .. že jí jde do háje osobní život si ještě asi nevšimla. horší je že ti hledající se mnohdy nabalují na tyhle případy, jsou to sice cenné zkušenosti, ale pár lidí přitom taky zařve.

Noo 5G věžičky, v poslední době se bavím představou že tyto vysílače trpí podobným samovznícením jako baterky od ekoaut :D

Hele to by mě zajímalo - nevím už kde jsem to slyšela nebo četla, ale bytosti z GF žijí na vyšších frekvencích než my tady na zemi - i kdyby nebyly tyhle 5G vysílače, tak jenom samotné lidstvo má určitě tu škálu někde jinde za normálního předpandemického období. Tak jako s námi zamává vždy když se změní náhle frekvence, tak ani jim by tady asi nebylo moc dobře, nebo nám vedle nich. Nebo to už nejsou tak velké rozdíly na to aby mohl proběhnout kontakt - tí m myslím ne dálkový ale to přistání?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter