Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > čtenář> 

Prý jsou ty klony vyloženě učební případy, probíhají v nich procesy, které si budeme moci analyzovat. Pokud do nich napíchali nějakou mimozemskou látku, tak to bude naprostá hrůznost, jejich těla potom podléhají genetické přeměně na něco zcela jiného, v čem se právě asi ani lidská duše neudrží.

Ten svět, kde žijí přenesení očkovaní, mají taky klony a to jsme zase my. Tam asi podléháme přímé likvidaci, pronásledování a genocidě. Pokud jsme s těmi klony jakkoliv spojení, tak to tady prožíváme jedině jako hysterii na podprahové úrovni.
Ty dva světy jsou udělané tak, aby obě tyto skupiny získaly zkušenost, kterou potřebují.

Kdyby to zůstalo, jak to chtěli NWO, tak jsme všichni zanikli i na duchovní úrovni, byli bychom odřízlí od našich nadvědomých částí ve vyšších dimenzích, tzn. ztratili bychom duši vyšších hodnot. Naše odřízlé části by se tady asi nějak rozložily, asi bychom ztratili sebepojetí, nevím.
To je naprostá apokalypsa a tomu bylo zabráněno.
Mimozemšťané do toho zasahují a toto asi vygenerovali jako záchrannou možnost.

Ono se říká, že i tento svět, ve kterém žijeme, je svým způsobem umělá realita.
Občas mám takové mikrozážitky, že mi třeba před očima 2x proběhne ten stejný pohyb okolí v mikro okamžiku a občas mám pocit, že je svět opravdu jen obrovský hologram.
Tam mám pochybnosti, jestli je realita realita.

O časoprostoru a jeho fungování víme velice málo, ještě to nechápeme. Většinu reality nejsme schopní vidět smysly. Dokonce má lidská mysl schopnost cenzurovat realitu do té míry, že pokud něco nás mozek nepobírá, že je to pro něj tak mimo naši zkušenost, tak to může být hmotné a my to nevidíme.
Prý i gravitace je vlastně víra, že kdybychom v ní nevěřili, budeme levitovat a chodit po vodě jak Kristus.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter