Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > DELTA 2> 


Já taky nikdy neměla Fb, nemám důvěru k USA, tak jsem si říkala, že jim nebudu o sobě dávat informace. To jsem byla ještě naivní a netušila, že NWO o mě dávno ví a chystá se mě sejmout.

Zatím asi nikam expandovat nebudu, protože teď k tomu není vhodný čas.
Jde se do finále, kdy se uvidí, jestli je GF tedy realita a hodlá nám pomoci, nebo ne.

Nějak mi to už rozum nebere.
Úroveň lidí, ta "lidskost" šla za poslední roky strašně dolů. Už za komoušů to nebyla žádná sláva a poslední dekády se zaváděním 5G, internetu, šikanou dětí mezi sebou třeba na tom FB, ztrátou soukromí, skandalizací, legalizací mučení a týrání ... prostě z lidí se stávají technické zrůdy, ztrácí lidskost, jde to megatempem.
Vakcinace to domlátila a ta teze, co mám od GF, že už jsou to jen klony, je pozitivní. Horší by bylo, kdyby to tak nebylo.
To je jedna věc - dále všichni asi vidíme evidentní snahy zařídit válku a hladomor.
To brzy přijde, NWO se tedy podaří vyvolat krizi, po které už budou všichni na elektromagnetických drátkách, v otroctví, ze kterého není cesty ven.

Pak je to na věčné časy, z takových sraček už se nikdo nezvedne, kor ne naše hloupoučká rasa, která ani nechápe, do čeho jde.

Takže jsem zvědavá, co bude.
Pokud to spadne do elektro-koncentráku, tak jsou všechny ty zážitky, co máme za sebou, stejně jenom hra temných, na naše zničení a vyčerpání, diskreditaci.

Snad to takhle není a GF nám pomůže.
Pak by byly ty komunity, očkovaní by zmizeli a my bychom se jako rasa vzpamatovali a dali přírodu do pořádku a uzdravili DNA.
A lidský rod by pokračoval a konečně by na této planetě bylo vyřešeno.

Myslím si, že se to rozhodne tento rok.
NWO chce tento rok zničit starý svět, kde ještě existovala jakás takás lidskost a zavést dystopii, která skončí smrtí této rasy.
GF chce tento rok zničit starý svět, aby vznikl nový, kde "lidskost" bude skutečnou hodnotou.
Zánik starého a vznik nového je zdá se i dimenzionální realitou, jde o to, jak se to uskuteční.

Jestli tu k něčemu jsme dobří a dostaneme zelenou, nebo je to už náš definitivní konec a žádné naivní dívky a idealističtí chlapci tu už běhat nikdy nebudou.

Uvidí se.

S těmi zážitky z podzemí - já jsem něco viděla jen matně, ty typy zlých osob byly třeba různé, něco bylo vyloženě jedovaté, něco debilní a brutální. Taky nedokážu jasně říct - tohle a tohle byla zlá astrální obluda a tohle a tenhle byl zlý mafián a tenhle nablblý satanista a tohle reptilián.
Jsem v tom jak slepá bába.
Tuhle jsem slyšela jednoho technicistního, válkychtivého zmetka, kterého jsem už považovala za vyřízeného a neslyšela ho už řadu měsíců. Občas se mi tyto návraty stávají. Naštěstí zní velice zoufale, stejně jako ten zbytek, co slyším.
Někteří padali skrze dimenze dolů, jsou i tací, které GF oddělala jako mimozemšťany a oni spadli sem dolů do svých inkarnací. Zdá se, že je nemůžou jen tak oddělat - asi to právě celé záleží na kosmických procesech jejich likvidace skrze ty hlubinné dimenzionální systémy.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter