Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > čtenář> 


Jo, taky dobré, to jsou případy tedy. Já tyto láskařky už dost nesnáším obecně, taky jsem došla k závěru, že za těmi kecy o lásce je reklama na vlastní služby, resp. že je to způsob, jak působit jako duchovní člověk.
Celý život jsem se takovým lidem vyhýbala, nikdy jsem nechodila po kurzech, ani léčitelech, s nějakými "duchovními lidmi" jsem nijak nepřišla do kontaktu ani v životě, ani na internetu.
Prostě jsem žádné takové komunity nevyhledávala, ani jsem nesledovala žádné ezoterické kanály.

Pak se mi v r. 2019 stala ta věc s Galaktickou federací a válkou proti NWO, v r. 2020 jsem prošmejdila internet, našla Amenti, Pavla Roška, Válkovou, což byly jediné relevantní zdroje týkající se věci, které nebyly O LÁSCE a bylo z nich znát, že mluví o skutečné realitě.
Pak jsem se přidala k diskuzi u Válkové a neuvěřitelně dlouho vydržela prázdné kecy o lásce, které tam některé ženské realizovaly.

Jaká je motivace těchto lidí, opravdu nevím.
Být důležitá v diskuzi? S takovou tou tezí, že kdo mluví o lásce, je duchovní?
Další ženská měla lásky plnou hubu, o mimozemšťanech spíš spekulovala, i když některé její zážitky byly zřejmě autentické. S láskou to tam docela valila, ne že by byla nějak vyloženě špatná, nebo někoho trápila, to ne ... ale pro mě jsou to zbytečné informace. Pořád láska láska, řešením je láska, pak jsem napsala něco ze svých poznatků z reality a dostalo se mi opět kázání o lásce, ve smyslu, že jsem debílek, co k ní nemá přístup.
Pak jsem později zjistila, že ta ženská, pokud to není vyloženě shoda pseudonymů, což podle slohu dané paní asi není, je vychcaná světlonoška, která dělá on-line světelné terapie za 2,500 za hodinu.
A žije v USA.
Až se divím, že jsem se s ní brutálně nezhádala.
Protože já tam valím syrové poznatky, reálné zážitky a hledám někoho, kdo taky něco zažil, situace je naléhavá a je to válka o všechno a místo toho, aby to někdo pochopil, si tam na mě nějaká paninka na prachy díky mé osobě, kterou blahsklonně poučuje o lásce, dělá reklamu na svou nebeskou moudrost.

Už jsem taky nachytala zkušenosti, že ženská, která mluví o lásce a furt to omílá, je svině na prachy.
O lásce se totiž nemluví, láska se realizuje.


Takže věřím, že ta ženská je mega podvodnice, ta "Jidáš".





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter