Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 Eaea (Občasný) - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, to potvrzuju, taky jsem sem vlezla díky videu o Eleně od Hany B. ...a přesně, chtěla jsem si porovnat info i od těch jiných cvoků, protože Elena je pro mě nekoukatelná a z oránatarů na fb jsem rači odešla sama, jináč by mě stejně vyhodila Andrea za šíření nízkých vibrací v její vysokofrekvenční komunitě😂. Vůbec toho nelituju. Na toho aurorana na mě vyskočila upoutávka na YT, tak jsem si kousek pustila, ale popravdě teď zpětně nechápu, proč tím vlastně lidi ztrácej čas. Ale o to tady nejspíš jde, posadit lidi na zadek k jůtubku a pouštět jim videa, aby se třeba nezačali zajímat moc o to, že naše vlády chtějí předat moc WHO nebo o další průšvihy.

No a ještě k těm očkovaným/klonům, co se tu řešili výše. Osobně mi ta teorie přijde už moc ulítlá (ale spletla jsem se už v tolika věcech, že zavrhnout to úplně nemůžu), spíš mi ale přišla pravděpodobná jiná teorie, co jsem někde četla ...že tu změnu v chování má na svědomí složení těch vakcín. Konkrétně ty nanočástice grafenu jsou prý naprogramované, aby "doplavaly" do mozku a tam zablokovaly činnost šišinky, takže nějak člověku zabrání v kontaktu s vyšším vědomím a celkově to zamezí jakémukoliv duchovnímu rozvoji. Jako těžko říct, ale k těm klonům se moc nekloním, hlavně kvůli tomu, že mezi více očkovanýma osobama (hlavně čerstvě) se mi už párkrát udělalo hodně zle, tak bych řekla, že to byly prostě oočko originály.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Eaea
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter