Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 >


Co ale semlelo s Křešovkou, je plně obnažený chaos v duchovní oblasti, kde je všechno staré rozmetané a nefunkční a nové funkční ještě není.
Evidentně existují tisíce lidí, kteří mají magické myšlení a trpí nejrůznějšími formami psychických napadení, nebo témat, se kterými si nevíme rady.

Včera jsem viděla půlku videa s tím Smetanou - to mě taky dostalo, oni chtějí zpeněžit videa, kde si moudře rozkládají spolu ty "duchovnosti", to je taky na nakopnutí do zadku, ať se na mě nezlobí.
Regrese za 9,999, to je taky lidovka :-D No nic, nějak se živit musí, já ho kvůli tomu nehodlám ukřižovat, ale na prachy je, to je vidět.
Kdyby měl něco skutečně duchovního, co doopravdy na sto procent pomůže, vylije to zadarmo.
Takže Kristus taky není, ale zase má v něčem pravdu.

A to hlavně v tom faktu, že musí začít existovat kritika v esoterickém oboru.
V tom s ním naprosto souhlasím.
To, co se tu provozuje už řadu let, nelézt si do zelí a nic nekritizovat, je nepsané pravidlo pro ty, co chtějí vydělávat.
Ne pro duchabudiče, nebo duchahledače.

Ta doba, kdy se dalo jet "po staru", už je dávno v tahu. Neexistuje žádná skutečná duchovní autorita, nikdo. A když existuje, ví a v této době mlčí, musí mít buď zatraceně dobrý důvod, nebo je prostě svině.

Kupř. exorcismus se může celý přestavět.
Staletí vymítali ďábla a zlé síly.
Teď by mohli spíš vyhnat černou šlechtu z mimozemských základen.
Doba se mění. Pokud budeme kolem sebe cupitat po špičkách a jemně se hladit po čelíčku, zasekáme se v naprosté idocii.
Ty doby "duchovního ega" je nutné pustit. Já taky nejsem duchovní, ani se o to nesnažím. Ani nechci říct, že jsem o to víc duchovní. Prostě, fakt nejsem nijak zvlášť duchovní.
Jenom mám v sobě během duchovní evoluce už vypěstované nějaké schopnosti a hodnoty, které prošly drsnou prověrkou a kde jsem nestačila, tam mě milosrdně udržel Stvořitel.
Není čas na peníze a ezo-ego, musí vzniknout ochota se tomu všemu dostat víc na zoubek.

S bezohlednou kritikou Křešovky a Eleny Danaan jsem začala já, pak se toho naštěstí chytla Hana Borovská, která je přeci jen známější a poněkud rozproudila krev ezo-scény a teď s tím začal "ve větším" měřítku, skrze svoji relativní popularitu ten Smetana.
Prý ho vyšší bytosti pochválily a to mu docela i věřím.

Protože není nic horšího, než zatuchlost, stojatá voda, ticho, napětí a aktivní NWO.
V tom, co se děje, je nutné se nějak poprat.
Obecná tolerance je dobrá, ale když se vyskytne něco fakt špatného, je dobré se ozvat.

Já jsem věděla, že Křešovka mele agitku NWO, tak jsem se ozvala. Smetana ví, že Auroran je falešník a nebezpečný, tak ať to řekne.
Vždyť jo. To není bezdůvodné napadání.

"Co je pravda", to nikdo na sto procent neví, pochopitelně. To si myslela vždycky jenom inkvizice, že ví.
Ale i přes to, kritika v ezo-oboru musí být. Neexistuje ani teorie, ani praxe, která by vůbec měla "obor". To všechno snad bude v budoucnosti. Nejdřív nás nesmí řídit NWO.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter