Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)


 Kikimora (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Je zajímavé, že připodobňuješ rasy ke hře. Já mam zase takové deja vu, u příběhů ke hře World of Warcraft. Třeba u příběhu Válka prastarých, kdy se do světa Azeroth snažilo dostat zlo z vesmíru přes studnu věčnosti, což byla studna magické a životadárné energie. Podobnou situaci jsem si prožila kdysi a kdesi, kdy zlo se skrze portál snažilo odčerpat energii a fyzicky se na danou planetu dostat. U nás to bohužel nedopadlo dobře a naše planeta zemřela. Část obyvatel planetu opustila, ale moc nás nezbylo. My jsme totiž nechápali co je zlo, neměli jsme s ním žádnou zkušenost. Neustále jsme se snažili najít příčiny toho, proč planeta chřadne, ale zlo nebylo fyzicky viditelné. Když nám to došlo, už bylo pozdě. Je tam toho tolik co mi připomíná i dnešní dobu tady u nás.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter