Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Kikimora> 

Já jsem se popravdě příliš nezabývala rasami, navnímala jsem jen omezené spektrum, ale těch ras je určitě velice mnoho. Protože já sama jsem z nějaké bílé napůl energetické bojovnější rasy a navíc jsem v galaktických válkách taky utrpěla velké osobní ztráty a nakonec mě zachránila GF, se kterými jsem už zůstala, tak jsem sem šla s extrémní motivací to těm šmejdům spočítat. Nevím přesně, co jsem za rasu a z kterého souhvězdí, ale těch kombinací genomů je spousta.

Co jsem navnímala, jako takové málo bojovné, zato velice vlídné, kteří se přímých bojů moc nezúčastňují, tak právě tuto modrou rasu. Ale i modrých ras je určitě více a ne všechny jsou úplně stejné.

Myslím si, že harmonie bez bojů je až od sedmé dimenze, kam nižší formy života, takové ty hnusné nekromanské rasy, které občas prý vyjebají i s draky, nedosáhnou a dračí formy života jsou tam už neagresivní.

V páté dimenzi, kde žije GF, evidentně pořád boje a nečestné úmysly jsou a existují a galaktická válka se nakonec týkala všech. Pokud jsou rasy, které jsou neagresivní, nebojové, jsou závislí na bojových a agresivních, aby je ochránily, to je stejně jako v našem světě. Věřím, že jsou, určitě jsou takoví ti tmavě modří, taková vlídná rasa. Ta mi přijde k bojům opravdu i nevhodná :-)

Co se týká lidí, tak taky doufám, že se pletu, ale já jsem zažila jen špatné věci a z toho, co je vidět a slyšet, tak to vypadá naprosto katastrofálně.
A co se dělo tady na tomto webu třeba před rokem, tak to je absolutní katastrofa, kdybych si musela přiznat, že jde o obyčejné lidi, musela bych se už zabít, to se nedá vydržet. Realita je ale asi taková, že to tady čpí zlem, protože polovina účastníků je NWO.
Spíš mi přijde, že lidi mlčí, bojí se a čekají a mají v hlavě totální zmatek, protože uplynuly dlouhé roky teroru, kdy kdokoliv, kdo chtěl vyvolat veřejnou debatu, dostal od NWO šlupku do hlavy a hodně lidí asi umřelo.
Snad se pletu, bylo by to dobře, rozhodně lepší verze, než co si myslím a to totiž, že lidi jsou v pozici zkaženého dítěte, které už se dá horko těžko dát dohromady. A ta "zparchantělost" není zanedbatelná, jejich příklon k Drakům mi jednu dobu přišel naprosto reálný, že prostě nechtějí nic dobrého.
Snad jsem zbytečně pesimistická v tomto.

A se zásahy do těla - GF na mě určitě aplikuje neviditelné, energetické zásahy, kupř. mi jednu dobu hrozně trnula levá strana obličeje, protože na mě nepřátelé, kterým jsem tehdy věřila, aplikovali nějaké energetické zbraně a když jsem se jich konečně zbavila, GF mi často pomáhala s energiemi, abych se toho pnutí zbavila. To pak člověk vnímá, že nějaký energetickým nástrojem doslova operují v konkrétní oblasti. A často taky řeší vyloženě okultní psychické kličky, které jsou v energo-těle navázány jako škodlivé vlivy.
Zažila jsem třeba, že mi léčili nervový systém, prostě jsem místo prášků dostávala záření. Takže takto ano, ale napřímo, že bych měla nějaké čipy (to bych ani nechtěla), či jasné zázračné operace, to ne.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter