Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Astearra> 

Já ty lidi ani nepoznala, takže mě to nebolelo. GF mi toto oznámili teprve nedávno, teď, když už je to jedno, protože jsme misi zvládli, jen naprosto jiným způsobem, který kdybychom znali dopředu, zježily by se nám všechny chlupy na zadku a zdrhli bychom. NWO ty lidi nějak odpravili, když mi bylo 19. V tom věku jsem měla podivný propad psychiky, pár týdnů jsem byla naprosto vykolejená a nevěděla proč, bylo to kvůli tomu - prostě jsem nevědomě věděla, že se stalo něco strašného. Takže jsem ty lidi nepoznala, asi to byl někdo z mise a uvidím je až po smrti, taam si zase vzpomenu, kdo to je a co jsme měli původně v plánu.
No, je to smutné, ale na druhou stranu, kdyby to běželo tak, jak jsme původně chtěli, nabili bychom si nos, ten plán byl naivní. Nebyl sice blboučký, ale nestačilo by to. Toto je extrémní mise, důležité je, že se přese všechno přeci jen daří.

No a děkuju za potvrzení těch útoků - taky jsem si říkala, snad se holka ozve, protože na ni to určitě zkusili taky. Tak se tě taky pokusili sejmout, ale GF jim to zařízla. Je to nepříjemné, ale GF doopravdy nedovolí, aby nás NWO zabili.
Jsou to vyloženě technické útoky, nejsou to zlí duchové atd. Prostě to jsme si dovolily, to se NWO nelíbí.
Je to vyloženě kvůli tomu, co tu píšeme.
Jsou to rozjívení chlápci, co si myslí, že když mají trapný utajený armádní bunkřík a elektro-kolos, že něco můžou. GF jim ty jejich pokusy nastavuje tak, aby se hoši sami popálili. GF už má nad jejich rozpadlou strukturou už jednoznačnou technickou převahu, doopravdy bývalo hůř.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter