Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 >

Co bych považovala za určitý jev, že se věci zlepšují, že se všechny ty kliky NWO začaly mezi sebou likvidovat a potírat. Kupř. globalista Elon Musk se postavil proti neokomunistům s Twitterem (říkal V.K.), dále Kissinger, ta zlá mumie, brzdí naše místní hajlující unijní nácky a chazarské židovstvo, že to neni dobrý, nahnat Rusko do náruče Číny a ať toho nechají.
V menším se to projevuje právě tou Elenou Danaan za globalistické NWO a Auroranem za reptiliány, kteří se nvavzájem popírají.
Myslím si, že to není už žádná rafinovaná hra, že doby, kdy všechno to zlo svorně spolupracovalo na naší likvidaci, odchází, místo toho se chaoticky napadají a požírají se navzájem.
Ale opatrnosti není nikdy nazbyt. To toxické prokroucené svinstvo může vždy ještě překvapit.
Ovšem dle dimenzionální situace by mělo slábnout.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter