Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2022 >


Ještě jsem v tomto přerodu do nových frekvencí zaznamenala zajímavý jev. Totiž, že v energetické rovině dochází k jakémusi šamanskému principu, o energetickém vysátí oběti - tentokrát těch temných. Že budou vstřebáni a jejich energie, kterou paraziticky nasáli, bude rozprostřena a dána zpátky všem oslabeným obětem.

Předtím jsem totiž narážela na efekt, kterému jsem moc nerozuměla a to sice k tomu, že ač ty temné nenávidím a nespatřuju na nich nic dobrého, tak je nedokážu absolutně vykopnout, jaakoby pak hrozilo, že po nich zůstane prázdná díra, deprivace a vyčerpání, bez jakékoliv náhrady.
Je to dáno tímto jevem, čemu rozumím až teď - oni nesou obrovské množství naší energie, kterou nám ukradli, proto by mi nebylo líto jich, ale naší energie.
Při frekvenčním vzestupu planety poslouží tito temňouši jako "palivo" pro světelnou metamorfozu, tzn. zmizí už jinak, než bojem a vyháněním, zkrátka se přemění na energii a světlo, které se dostane do informačně - energetického pole planety, tak aby z toho měly prospěch všechny živé bytosti. A temní zaniknou, ztratí individuální vědomí, zmizí ve světle a tou metamorfozou vrátí všechnu energii, kterou ukradli a která by nám chyběla.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter