Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 >


https://www.youtube.com/playlist?app=desktop&list=PLSt-yCnSOTeZskUmbumT_IDMNntoAG9WN&fs=e&s=cl&cbrd=1

Toto jsou načtené vybrané pasáže knihy Můj otec byl Man in Black, autor Jason Mason. Je to zajímavé vyprávění, vím, že Křešovka je z této knihy unešená. Jak jsem to poslouchala, tak je to určitě pozoruhodná kniha, plná pravdivých informací, ale stejně na mě dělá dojem, že to je právě ta nebezpečná manipulace ve stylu - tady máte 90% pravdivých informací a 10% těžko prohlédnutelné psychické manipulace. Já jsem tu knížku nečetla, sama bych si ji ani nepořídila, tak těžko můžu naprosto soudit.

Dotyčnému autorovi to nakecal prapodivný účastník tajných vojenských programů, který mu vsugeroval, že je jeho otec a proto se tomu nedá věřit stoprocentně. Jak jsem to poslouchala, tak jsem si všimla, že to má na mé uvažování špatný vliv. Vlastně je jedině dobře, že když jsem procházela válkou, neměla jsem žádné informace tohoto typu.

Kupř. je tam uveden tzv. rozhovor s Lacertou - reptiloidní ženskou bytostí, který je prý autentický. Člověk to poslouchá a uvěřil by, že to Lacerta myslí vlastně dobře, ale když jsem to poslouchala, tak mi došlo, že je to jen rafinovaný způsob, jak pomluvit mimozemšťany.
Lacerta tvrdí, že Annunaki Elohim jsou vlastně zlí, nikoliv Nefilim, ale Elohim, že ti nám tady nejvíc ublížili, což je lež a manipulace, dále tvrdí, že oni tady byli na naší planetě první a že jsou vlastně oběti. Že na povrchu měli být oni a ne my, kteří jsme podle ní úplně méněcenní a pitomí, nicméně že oni jsou mocinky hodní reptiloidi, co jsou neagresivní a chtějí být v míru.
Podle mé GF je to účelová manipulace ze strany Reptiliánů, ten rozhovor vznikl před dvaceti lety. Na této planetě zkrátka nejsou hodní reptíci. Prý kdysi dávno této "hodné" rase reptiliánů taky skočili na špek, ale pochopitelně je retpiliáni podrazili. Bližší košile než kabát, proto budou tito hodňoušci vždy s něčím plazím a na člověka a zájmy GF se vykašlou. Jejich zájem je pochopitelně opanovat znovu celou planetu - ostatně i Lacerta vyjadřovala nespokojenost s tím, že musí být v podzemí. Možná jsou o něco méně invazivní, ale věřit se jim nedá, s lidstvem dobré zájmy nemají. Jsou to intrikáni.
Lacerta pomluvila Annunaki Elohim, což je vlastně pojem, který patří k GF. Je to mytologický pojem, ale to jsou "ti hodní". Negativně do naší DNA zasahovali Annunaki Nefilim, jakási galaktická mafie odpadlíků. Ale Lacerta pomluvila Elohim.
Proč asi? No protože to nemyslela dobře.

Pak jsou tam zmínky i o těch Solar Warden, tajné galaktické letce, která právě má spolupracovat s nějakými blonďatými velkými mimozemšťany. Od toho se vlastně táhne všechno to, co propaguje Křešová.
Tito blondýni jsou podle mé GF jen jedna otrocká rasa těch Drakoniánů, jsou speciálně vyšlechtění, právě proto, aby oblbovali lidské rasy při útocích podobných druhů, v jakém jsme se ocitli.

GF si ani z principu kosmického zákona nemohla dovolit jakkoliv aktivně zasahovat do vojenských projektů, poskytovat technologie a dělat z lidí vesmírné vojáčky. právě proto, že ctí kosmický zákon.
Co jsem v psychice zažila, tak podzemí bylo narvané mimozemšťany, zmetky z galaktické mafie, to jo, kteří dominovali několika "starseeds", kteří se dostali do podzemí jako "agenti" za různé zájmy, či účastníci prapodivných pokusů. Mimozemšťany z GF dokonce sestřelovali z lodi do klonu v podzemí, mazali jim paměť a používali na ně praktiky, stejně jako na nás na všechny, kdo jsme se v tom mleli, které jsou známé z MK Ultra - tzn. zlomení osobnosti.
Byla to psychická válka, protože naše vědomí na vysokém levelu programovaly do dimenzionálních, miliardy let starých systémů a nepřátelé se nás snažili zmanipulovat, aby mezi námi byly konflikty a dělali jsme špatná rozhodnutí. Kupř. protože celá věc skákala v čase, zasazovali náhodné reakce na něco úplně jiného do situací, kdy to bylo naprosto vytržené z kontextu a jako reakce to působilo extrémně sadisticky a bolestivě, když to má být reakce "spojence". To bylo na denním pořádku, zkrátka manipulovali s časem. Výsledkem měly být naše konflikty, letargie a špatné programování do dimenzionálních systémů - programovali jsme do nich, ač jsme chtěli, nebo ne, museli jsme to pochopit a psychicky se od těch nepřátel obrodit. Protože ve výsledku bychom za zkázu světa mohli my. Temní totiž skrze svoji nízkou úroveň neměli do těch dimenzionálních systémů přístup a jejich vědomí v tom neznamenaly nic. Zato naše ano, ty v tom hrály roli, jen jsme o tom ze začátku nevěděli.

To jen, co k tomu říká moje GF. Což ať si každý přebere, jak chce. Ale výpověď té knihy Můj otec byl MiB může být účelová pokroucenina, 90% pravda, ale 10% chybného výkladu.

Mě je třeba Solar Warden krajně nesympatické - jakto, že si někdo dovolí létat po galaxii a držet hubu, když se miliardám lidí tvrdí, že mimozemšťani nejsou a jsou kvůli tomu zabíjeni, týráni a zavíráni do blázince?
Co to je za nehoráznost? Jak z toho někdo může obviňovat GF, že to je jejich práce?
A žádný blonďáky tady nechci - bůhví, co to je za genetický pokus, ta blond bandička kolem Solar Warden.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter