Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 čtenář Kiki - 3.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ano, míchání pravdy se lží se děje přesně v tom poměrů 90/10... naprosto geniální záležitost musím říci - je to hodně vidět když se dneska někdo s Egem velikostí slona pak vznešeně ohradí tezí "všichni jsme přeci jednota, všechno zlé je pro něco dobré a vše se děje tak jak má" - ano, je to sice globálně pravda, jsou to všechno zákony vesmíru ale v tu chvíli třeba řečené úplně nevhodně k záležitosti (jinými slovy se nesmí těmito slovy ohánět někdo, kdo chce páchat zlo a šíří i těch 10% nepravdy byť nevědomky).

Kupříkladu, tohle vám s radostí budou tvrdit lidé, kteří jsou buď ulítnutí nebo podvodníci a když je budete chtít konfrontovat, tak vám sladce odvětí něco v tomto smyslu o jednotě, karmě jiných cnostech (aneb citové vydírání skrze to že člověk chce být v srdci dobrý). Samotné věty nejsou špatné, jenom použité při manipulaci. Člověk, který se vám chce vozit po hlavě a bezpečně bude vědět, že věříte v jednotu a snažíte se jí dosáhnout, vám tohle vmete do tváře aby vás zneschopnil se chopit své vlastní síly (která by mu šla proti jeho plánům)- kupříkladu když s ním jednáte o vrácení dluhu (ano, někdo si ode mě půjčil a pak po mě štěkal že budu mít špatnou karmu protože chci peníze nazpátek, LOL). Takže ano, jsou tu lidi kteří jedním dechem hlásají pravdu, lásku, recitují fungující vesmírné zákony, mohou v ně dokonce i věřit, ale na nevědomé úrovni to budou používat ve chvíli, kdy se budou chtít schovat před odhalením, schovávají se dokonce za to ani aby nemuseli konfrontovat vlastní programy, démony a chyby. Na bolístky se jim blbě sahá. Ego jim v tu chvíli nakuká že se mýlíte vy a ne oni a všechno, co do té doby vyčetli jsou pak schopni přednést jak jim ubližujete a že za to půjdete do pekel (nebo jen nepůjdete do 5D). Pokud to není 100% pravda, pak je třeba to brát s rezervou - a o tom že 100% najisto nevíme absolutně nic, pak je třeba brát s rezervou absolutně všechno co nám kdo tvrdí.

Ta 10% lež bohatě stačí k tomu, aby člověka zmátla a odvedla od Pravdy - například když plujete po moři, i 1° odchylu znamená že můžete minout cíl o stovky kilometrů. Tímto způsobem to funguje i s tím, jak nás svádí temnota / negativní rasy. A ego vám nikdy nenakuká něco nad čím se pozastavíte a začnete uvažovat, vždy "popluje po větru" - ego obelhává tak že vám říká svou vlastní pravdu. Nejlépe se to pozná, jestli je člověk pokorný a je schopen se pozastavit a říct "hele, možná máš pravdu, ještě to zvážím" - člověk který se pozamyslí a zhodnocuje, jestli sám nemá na hlavě máslo, má větší šanci odhalit, že sám sobě lže skrze pravdu. Proto si někteří nalhávají jak jsou světelné bytosti, jak už jsou probuzení, osvícení, jak to mají v hlavě srovnané, ale kde berou tu jistotu když jenom hážou argumenty o Jednotě zprava zleva a nikdy se sami nezamyslí, jestli to v tu chvíli z nich nemluví jenom duchovní ego?


Jinak knihu MIB mám, četla jsem úryvkově, doplňovala jsem si tam akorát obzory co všechno je možné a schované a co nevidíme, také to beru tak, že některé věci mohou být jenom pospojované autorem ale nepodložené o osobní výpovědi. Je to určitě kniha otevírající oči, ale nebrala bych všechny čísla, jména, pojmy, datumy jako neměnnou věc. Zrovna tak když by někdo tvrdil "unesli jsme celkem tolik a tolik lidí" - tak jako uvěříte mu? asi ne, protože reálně když se k tomuhle přiznal, je možné že unesl lidí mnohem víc a dělal víc než jenom únosy, ale to už nedodá. Hlavně nikdo se už pravdy nedohrabe - je někde v akáše, pro Vesmír samotný, ale tady? v papírech? když se blíží nepřátelské vojsko tak se dokumentace ničí... lidé pak přiznají něco, co už nemohou vyvrátit ale nedodají jedním dechem to, co jste neobjevili. Proto je pravdivost jakéhokoliv tvrzení posunutá, tím spíše když zjišťujete věci o někom kdo vede psychologickou válku, dobývání, otroctví a pokusech na živých bytostech absolutně bez zábran a za hranou i vesmírných zákonů. Kniha je to dobrá, ale vyjadřovat se o ní jako o "bibli" je už trochu s vykřičníčkem. Bible je taky parádně přepisovaná a dovedla nás někam? Miliardy lidí se podle ní modlili, zahazovali život v klášterech, uměli ji recitovat i pozpátku, bylo jim to k něčemu? Kniha zajímavá, ale nevedoucí nikam.... takže tak...

Mě vždy trochu vrtalo v hlavě, proč knihy od Van Helsinga (tajné společnosti atd) jsou volně k dostání. Trochu mi to vrtá s touhle - kdyby v ní bylo něco převratně závadného, šokujícího nebo 100% pravdivého, tak by k ní nebyl tak jednoduchý přístup. Jenže lidem se už vracejí vzpomínky na traumata a mnohdy i jak sami trpěli u pokusů pod rukama mimozemšťanů, utajit to už nepůjde. Jedna kniha neříkající všechno a navíc s rozhovorem s reptiliánkou je drobátko zavádějící. Proč zrovna žena že? Proč zrovna studijní typ? Reptiliáni drží basu, ona byla prostě vybrána aby udělala ten správný dojem.

A k těm vysokým líbezným blonďákům - takový prototyp si představím vždy jak obrázek proklamující aštarské velitelství 😂. Jsou weby které naslibují že tihle hodní mimozemci nás naberou do talířů a odnesou do země zaslíbené. Asi jim to nevyšlo a i Simpsnovi je v jedné epizodě s tímhle vytrolili, tak bylo třeba to překřtít na GFS, udělat asi encyklopedii o blonďatých rasách a na tohle se chytne další generace blbců. Je to trochu jako když mladým ženám naslibují že v zahraničí budou hlídat děti, po příjezdu zabaví pas, peníze a jdi šlapat holka. Nabrat masíčko do talířů na dlouhou cestu do další galaxie 😂. Líp se to organizuje když jde skot ochotně na porážku sám. A je to podobně jako s očkováním - pokud to lidi udělají dobrovolně, ani GF nemůže s tím asi nic udělat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter