Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 čtenář Kiki - 4.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

jako nevím jestli to někde v té knize bylo zmíněno, protože jsem četla nej úryvky, ale moc by mě tedy zajímalo proč tedy my lidé žijeme na povrchu a těšíme se z "radostí oblohy" a chudáci ti co byli první jsou zalezlí pod povrchem, přestože mají rádi teplo, slunce, přestože jsou vyspělejší a silnější a dá se říci že jsme s nimi nikdy neválčili jako lidstvo - jednoduše protože doposud ještě žijeme otrocky tak, že o tom ani nevíme. Kdyby tohle byla jejich původní planeta, opravdu by se nějaká rasa takhle zavrtala do země a nechala nás na té lepší části planety? My bychom se jim v podzemí totiž asi moc nemnožili, těžko by měli energii 7 miliard k papání. Zpověď ztrápené reptislké chudinky mi přiapdá divná už jenom z toho důvodu, že oni nejsou rozhodně žádní chudáci, kteří by před námi museli utéct do podzemí protože by tam byli vykázali (námi, jejich otroky že..). No prostě je to jako v tom filmu Jupiter vychází - tahle planeta je taková chovná stanice, kde nám dali ten prostor na množení, že si pár kusů chytnou a zatáhnou do laborky, to je spíše už jenom výzkum co by mohli na svém "chovatelském programu" vylepšit. Prostě planeta zralá na sklizeň... a co se týče nízkých energií, tak sklízej neustále. Někde jsem se vyzvěděla teorii (už vážně nevím kde nebo jestli jsem to někde načetla z podvědomí sama), že tihle nízkofrekvenční tvorové kteří sami nemají přístup nějak k tomu vyššímu bytí, se stejně potřebují z něj živit (lidstvo samo má schopnost si to stáhnout do těla skrze čakry, oni prý nějak ne, a neumějí to morfovat aby jim ta energie neubližovala). Z toho důvodu potřebují člověka který energii z vysokých úrovní stáhne (čakry, prána, živoucí energie atd.), přetvoří ji na nižší energie (strach, hněv - to jim dobře chutná a neubližuje jim) a oni se z toho krmí. Kdyby jim šlo jenom o naše maso, tak fakt nás drží v podzemí a na nějaké školy, instituce a iluzi svobodného světa bychom mohli zapomenout, planeta opic hadr). Ale oni spíše potřebují aby člověk měl něco jako naději, ale zároveň aby prožíval strasti, strachy, trápení a nejistoty... Lidská duše ale bez naděje by hodně rychle opustila své tělo. Duše jsou velice rychlé v odkládání těl když jsou přesvědčeny, že je zbytečné pobývat v těle, doslova umřou na popud myšlenky.

Je to jenom teorie ale smysl mi to dává. Jinak fakt nechápu proč by se reptíci schovávali a tvářili se jak je utlačujeme, když tam jsou vlastně dobrovolně.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter