Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Dimenzionální vzestup planety doufejme zastaví celé toto divadlo, většina lidí se krmí nesmyslnými vzorci myšlení, ignorují pravdu, takže to ve výsledku povede k jejich smrti, kdy proměnu světa prostě nezvládnou.
Pomře vše, co nemá být - od temných po chronicky debilní lidi.
Bůhvíkdo tu zbude :-D Kdyby příroda a zvířátka bez všech těch satanistických a debilních ichtylů, byla by to výhra. Ale prý má přežít i nějaké lidstvo - planeta si přeje druh zachovat.

Lidi se pořád plácají v moudrech a pojetí společnosti, které je schválně křivdící, dementní, oploštělé a zásadně se vyhýbá jádru problému.
Příkladem budiž tento článek:

Proč se mladí hroutí. A proč pro to ti starší nechtějí mít pochopení

https://nazory.aktualne.cz/komentare/proc-se-mladi-hrouti-a-proc-pro-to-ti-starsi-nechteji-mit-po/r~3537ccd8e25911ec82b7ac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-4&utm_campaign=Aktualne


Šéfredaktor týdeníku Ekonom mudruje, že pro mladé je prý normální dávat najevo slabost, že to projevují za znak síly a uznal tedy, pán ekonom, že mladí mají všechno asi 30x dražší, než jejich rozjívená generace, která mělo všechno zadarmo.
Že by tento vyžraný šmejd ještě zhodnotil, že svět jde totálně do sraček a že tolik rozebíraná generace Z vyrůstala v naprosté morální devastaci, kdy šel veškerý rozum stranou, že jsou odmalička systémově rezemíláni na sračky, přičemž to dovolili ti "drsní" lepší staří, ti, co měli naprosto jiné podmínky, kdy se měli jak prasata v žitě a ještě jejich rodiče furt jenom nečuměli na FB a věnovali se jim ... jo to mamrd nepřizná.
Proč máme číst články od takových hajzlů a nechat svět téct do háje?

Proto je dimenzionální vzestup planety, který všechen tento odpad nemilosrdně spláchne do minulosti.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter