Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > Kikimora> 


Já Aurího svým způsobem zbožňuju, protože je to na první pohled podvodník a brzy se to ukazuje - poškozených je mi líto, ty ženské jsou stračeny a jejich muži skutečné oběti. Stejně se nakonec někdo nasere a podá na něj trestní oznámení. A s tím půjde ke dnu i Křešovka, její reputace a možnosti šířit slátaniny NWO Dr. Sally a Eleny Danaan s globalistickým Elonem Muskem. Jenž se vzepřel neokonům - což nejsou neokomunisti, jak jsem si myslela, ale neokonzervativci. Přesto je Elon Musk NWO šmejd. A tím pádem i celá mrkající Elenka.
A Křešovku přitáhl na scénu, do Svobodného vysílače Ing. Tichý, který má tuším nějakou špatnou pověst, že rozvrátil stranu ANS, pokud si to nepletu.
Celé to vypadá na NWO zátah na českou alternativní veřejnost, organizované spiknutí.

Aby se odvrátila pozornost od mystického rozměru Galaktické federace, aby se celá tato zásadní otázka přetočila k NWO technicismu, aby bylo Rusko strašně zlé a zlé a zlé a spásu abychom čekali od USA.

Tož to bohdá nebude.
Takže víc a víc Aurího.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter