Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6.2022 > j.f.julian> 

Vypadá to na technologii Deep State NWO - takové ty reverzním inženýrstvím vzniklé létající talíře. GF mi říkala, ať si tipnu sama, já jim říkala, že mi to přijde na NWO, oni mi to potvrdili, že jo, že to není jejich.

Mimozemšťani mají totiž doposud zákaz se takto jasně se svými loděmi manifestovat, dělají to jen výjimečných případech, kdy vzhledem k chumlu okolností není zbytí, případně, když potřebují dát signál vědomým lidem, aby se začalo hýbat myšlení.
Takže běžně se manifestují v éterické podobě.

Další věc je strukturovanost toho létajícího talíře - ten podvozek - mimozemské skutečné jsou většinou úplně hladké, nemají na sobě znát žádnou technologii montování, protože ty technologie vznikají jinak - hodně napodobují přírodní zákony, že se materializují, rostou atp.

Tak výslednicí je to spíš Deep State technologie.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter