Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Plejáďané
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 22.6.2022 (21:43:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 > Astearra> 

Jestli to dobře chápu, tak tento zážitek máš z regresivní hypnozy a sama jsi senzibilní, napojená na inteligence jiných dimenzí. Z toho, co jsi napsala, vnímám pravdivost a velice spletitou tematiku.
Plejáďané mohou být takoví, jak jsi je popsala, ale taky se může jednat o vizi hlavního problému této rasy, ze které jsme sami velikou měrou stvořeni.

A to je určitá forma křehkosti, zhruba tou měrou, jak popisuješ Plejáďany. Jejich duše se nedá jakkoliv rasově zařadit, může být běloška i černoška, či běloch a černoch na tomto světě. Zároveň v sobě ale máme mnohé přídavky z jiných genetik této Galaxie, kam patří bojové, racionální,protřelé, rafinované DNA, které nás dělá odolnější.
Vše navíc velice silně spolupracuje s planetární duší a energií, která je podstatou démoničtější, než primárně lidské DNA. Čisté nevinné andělské DNA Plejáďanů a Lyřanů velice dobře přijímá a má ho ráda.

Já nevím, co jsem za rasu, je to určitě DNA spojené s genetikou slovanů - divoké zelené oči a spíš trojúhelníkový rys obličeje a bílá barva, víc bílá, než bílí na této planetě.
Není to vyloženě Plejádský typ, je víc bojový.
Může to být nějaká originální rasa, nebo DNA spletenec.

A v této situaci "jsem v moci", protože jsem se spustila s trávou, dimenzionální válkou a možností ovlivnit vývoj skrze vědomí, zbyla mi z toho GF, co vyhrála, což jsem šťastná a vesmírný vir na konci a jakýsi přerod do budoucna. Jsou tu tři možnosti, co to je: zlí mimozemšťani, hodní mimozemšťani, lidský tajný vojenský projekt a manipulace

Neb tomu doposud věřím a dobrovolně s nimi v této situaci setrvávám, věřím v dobré mimozemšťany a vidím, že situace je výsostně napínavá a zajímavá.

Protože z mého pohledu dochází k tomu, že NWO se podařilo definitivně vystrnadit vše dobré, originální, inspirativní, zásadní a pravdivé z veřejného prostoru a nastrčili tam srdíčkovou esoteriku, která se zásadně nezabývá technologickými, politickými a exopolitickými a okultními aspekty události, která se děje.

Takže máme tuny navnímaných obrazů a vibrací a zážitků, ovšem ve věci, která je potřeba, se věci hýbou špatným směrem.
Typicky, Brožovka.
Skrze Křešovku a její dezinformační kampaň o Galaktické federaci se dostala nad svých vymodlených 100 000 odběratelů a už dostala instrukce od YT, co může a nemůže a proto je nyní tak uvědoměle chápavá, že ti mimozemšťani nepřistanou, že musíme sami.
To chce NWO, abysme v tom zůstali sami a pak nám jaderná a elektromagnetická zařízení udělají záblesk.

Místo toho je docela normálně nutné s nimi mluvit, aby se určité záležitosti vyřešily prakticky, ne jen ve vibračním opojení autosugesce.

K finální bitvě:
Myslím, že to je současný konflikt na Ukrajině, jestli se rozdrobí slovanská podstata celku našich národů kvůli zkorumpovaným vládám a nepodaří se v té oblasti definitivně vymítit satanismus, budou jakékoliv další války už prohrou pro idylickou vizi nového věku.

Co se týká lidského vědomí a jeho úrovně, pro dobrou budoucnost je skutečně nutná schopnost civilizačního kontaktu s Galaktickou federací.

Ptala jsem se jich na všechny technologie, jestli by je dokázali vypnout.

Oni řekli:
Ano, dokázali bychom to, v rámci tří hodin.
Ale byli bychom hodní....

Já vím moc dobře, co tohle znamená.
To se nevyplácí. Vzít si veškerou tu hloupost na sebe, udělat to, nechat je nic nepochopit a pak nechat ty svině, ať se po tobě vozí.

No jako, blbí nejsou, GF :-D


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter