Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Plejáďané
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 22.6.2022 (21:43:07)


 Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tyjo nevím co je regresivní hypnóza, pokud je to způsob D. Cannon, tak to neumím, hypnózu neprovozuju. Umím se na to napojit během konverzace normálně mám oči otevřené, jenom se soustředím a běhají mi obrazy před očima a svého průvodce plus ještě jeden kontakt, který mám slyším v hlavě, takže s nimi mluvím telepaticky.



Tyjo slovani mají ale spíše kulaté obličeje, aspoň ženy...podle popisu i charakteru mi spíš přijdeš taková kočičí. Ale určo to může být něco jiného neznámého, jak ty říkáš, přeci jen těch ras je nespočet.

Hele podle mě to není úplně tak, že to vystrnadili. Spíš si myslím, že ty lidi se stáhli. Samozřejmě že lovískaři jsou nejhlasitější. Ona ta doba zase nastane, protože pokud veřejně proběhne kontakt a nebo sem nalítnou, tak začne další informační válka typu kdo je zlý a kdo je hodný. Bude to stejná taktika jako s covidem. Akorát ještě přitvrdí s různými fake videi.

Hele přesně, oni chtějí abychom v tom byli sami, protože ten systém tady mají pod palcem.

S tou Ukrajinou můžeš mít pravdu. Já si myslím, že ale proběhne něco i "nad námi". Mimochodem ty archy, které rád Šouran zmiňuje jsou podle mě taky ztemňákované. Nemyslím si, že je to tak jak on a mnozí další to tvrdí. Křešovka s Brožovkou jsou úplně mimo. Brožovka je s svým "contentem" totální stagnař, rýžuje prachy a hladí si ego. Křešovka je úplně blbá, když naletěla Šouranovi.

Tak jasně s tím kontaktem souhlasím, už jenom to, že nás od něj chtějí odříznout to dokazuje. Jsou posraný až za ušima.

Nevím no, myslím si, že teď je asi nejlepší kultivovat sám sebe a v klidu vyčkat a pozorovat. Nicméně NWO prostě nevyhrává.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Astearra
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter