Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žárlivost
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 17.3.2023 (09:32:20)


 analfagot (Stálý) - 17.3.2023 > čtenář> Bohuňo, ty jsi tu dvacet let; už ti bude 60 a pořád jsi nepochopila jak pravidla Totemu, tak že julián je jen jeden a nikdy by se neschovával za někoho jiného?
Že lidi ho kopírují, to jo, ale naopak to vylučuju!
Tvá žárlivost je megahysterická, to je neuvěřitelný jak žárlíš na jfj, na jeho díla atp.
Básnička se ti asi líbí, že, nevidím zde žádný urážky...

Včera ti julián něco napsal, dnes to samý zveřejnil i na Písmáku, špatně hledáš, šmudlo!
Nebo že bys konečně pochopila JEHO VELIKOST??!

Bohuňo, jestli ti to udělá radost, tak já místo naší oblíbenkyně Olinky Schoberové sem můžu vložit fotečku ze včerejšího stripu?! Dnešek mě teprve čeká, doufám že tě nepotkám, aby pod námi nepraskla stolička, až si na mě sedneš a budeš mě hltat svými lačnými ústy. (jak by řekl julián)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter