Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Pravopisné linčování z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 17.8.2003 (19:02:38)
další>


Thomas Hudson (Občasný) - 26.8.2003 > Jo, samozřejmě, že řekl. Dokonce si myslím, že sem to jakž takž pochopil. Tou otázkou jsem spíš myslel, že stejný přístup jsi zvolil před dávnou dobou. Zvolil jsi ho na stejném místě, téměř stejným příspěvkem se stejným bitím o svou věc. Nejde mi tedy do hlavy, proč se na stejném místě opakuješ, když tu jsou stejní lidé (první možnost). Druhá možnost je, žes doufal četbu od rozdílných lidí, než minule. Pokud jsi tedy předpokládal, že budou reagovat lidé jiní, než minule, tak proč jsi zvolil stejnou strategii, která ti minule nevyšla? Myšlenka, že chceš slyšet na tenhle příspěvek reakce, abys mohl příště lépe argumentovat (aby ses poučil) spolu s větou na začátku - že nečekáš, že to nějaká větší skupina přijme - mi proto plyne v závěr, kterým jsem ti položil otázku.

Když budu konkrétnější : I minule ses ptal na co jsou i/y a místo argumentace se ti dostalo spíš odpovědí, že to dotyčný nechápe, jak si může někdo představit češtinu bez i/y (tedy zakořeněná, slepá tradice). Stejné odpovědi se ti v podstatě dostává i teď...lidi si dělají srandu a naschvál všechno zevšeobecňují a přehánějí ještě víc, než jsi ty zevšeobecnil otázku (je to nachlup stejné). Na první pokus se to počítá...zjistil jsi, jak lidi reagujou. Nechápu, proč se teda ptáš podruhý uplně stejně.

Konkrétní otázky dají hodně práce a nevím, jestli se najde někdo, kdo by je zodpověděl, ale obecné otázky podle mne nemají cenu vůbec.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 (12) 13
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter