Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednota
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.12.2004 (14:15:16)


čtenář wolfík - 7.12.2004 > Hlavně že sám víš jaké měl Buddha meditace, to se mi na tobě líbí :) A mimochodem slovní spojení "Buddha prožíval" jen ukazuje na tvé nepochopení. Ta výuka božského já, energie a ohromující inteligence je také potenciál mysli. Jaký je rozdíl mezi vnímáním světa, snem a tvým hyper-tripem? Žádný, jen máš pokaždé jiný obsah mysli a tak vnímáš něco jiného a myslíš že jsi něco jiného. Myslíš že tvé já co tak lpí na těchto zážitcích je skutečné? Myslíš že tvé tělo je něčím jiným než představou mysli? Sám sebe balamutíš, jsi ve snu který si přeješ mít barevný a plastický, tak ho takový taky budeš mít. Ale jsou lidi, kteří jsou už tím snem unaveni a tak se rozhodli probudit a ne se ještě víc zavrtat pod peřinu. A ještě malé vodítko, ten "klid" je součástí toho ranního úsvitu, je to ticho před tím než kohout zakokrhá a leží mimo pole představ.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter