Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Totem dubnový
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 26.4.2001 (01:00:34), v časopise 26.4.2001


Lili (Občasný) - 24.4.2001 > Tak trochu bych asi s tebou souhlasila.
Byla jsem tam také a tak musím říci: bylo to jiné.
Jiné než jsme zvyklí. Ano velice tam chyběl Náš Petr. Ten je prostě jednička.
Docela jsem ocenila to že se opravdu recitátoři "necourali" sem a tam.
Rozhodně bych se připojila ke kritice jak se četla povídka. Opravdu to vypadalo, že Janek tu povídku viděl poprvé na jevišti.
Co se tíče těch vstupů se čtením oněch úrivků, musím podotknout, že až po delší době a usilovném přemýšlení jsem přišla na to o co vlastně panu organizátorovi jde. A když už tak bych měla poznámku, že by asi nebylo od věci, když se cosi cituje prozradit autora, či název.
Kapela byla skvělá, jen se mi zdálo, že zpěvačka opravdu nebyla až tak moc slišet, ale to asi nebude chyba přímo kapeli.
Snad se mi podařilo říci vše co jsem chtěla.
A vlastně ... kritizovat umí každý, že?
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lili
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter