Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Totem dubnový
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 26.4.2001 (01:00:34), v časopise 26.4.2001


Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2001 > Ten tleskot mi také chyběl, narozdíl od Tebe Gentlemane se mi kapela líbila, přeci jen spolu hráli potřetí. Občasné chybky mi připadly naopak příjemné, nebylo to nic vážného, co by mne vyrušilo od příjemného uvolnění. Nicméně v čem s Tebou souhlasím, že ta improvizace nestála za nic, program, byť třeba nápad dobrý, nepřipravená rychlovka, čtení o něco lepší, ale celou dobu jsem pociťoval, že jediný, kdo se na čtení, alespoň co se článků jim přiděleným týče, připravili, byla jen Pavla a Luboš. Janek s Markétou mají vyjadřování dobré, ale přeci jen u poezie, když s básní člověk není sžilý, je dost slyšet, že nemění intonaci během četby atp. U přednesu básně je přeci důležité, aby člověk znal text napůl zpaměti, jako by byl jeho, občas se podíval do publika... Jinak zvukař měl na večeru také svůj podíl, seděl jsem úplně vzadu a nejen že při čtení tam dupali u pultu jak králíci, ale na kapelu, sotva začala hrát, odběhl někam s telefonem a už nepřišel. Kdyby Zuzka byla do mikrofonu zesílena a elektrické kapely ztlumeny, bylo by to zas o něčem jiném. Naproti tomu ale poprvé s tím klukem od baru bleskově připravili sami i pak uklidili promítačku i plátno, hodně nám tím pomohli.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter