Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lovci ve sněhu - Brueghel
Autor: westfood (Občasný) - publikováno 18.6.2001 (12:56:11)


Thomas Hudson (Občasný) - 18.6.2001 > tak tu dvojku bych nevěřil, ale já tu nejsem pes přes pravopis protože by se mi mohlo stát že by mě Buick dal pravýho háka :-)))

Já z toho obrazu třeab cítím krásnou studenou zimní přírodu a v popředí "teplé" nepěkné lovce s hroznými psy....ty psi vypadaj jak veverky hlavně ten jeden malej jak je malilinko zakrytej nohou lovce......jinak k významu, který vidím já : V pozadí je vesnička žijící sbým normálním životem, kde si lidi hrajou a něco normálně dělají a ještě neví že lovci, kteří jim mají zajistit potravu nic nepřinášejí....ten jeden na zádech možná něco má, ale nevím to jistě...jistě vím že jsou všichni zasmušilí..i psi.......

Neznám tohoto autora, ale řekl bych podle tohohle obrazu že je výborný krajinář, ale ty lidi mu nejsou moc od ruky

v obraze je perspektiva, ale ty lidi v popředí sou ploší

kompozičně se mi to zdá dosti vyvážené...v popředí načínají stromy uhlopříčku, která vede lovce směrem do středu obrazu to znamená k vesnici......v pozadí dodávahí dramatičnost ty hory pod kterými jsou vidět lidi v naznačeném poměru............

takhle bych se o tom zmínil asi já...smao že bych každej bod rozvedl :-)
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter