Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šuldovci - rozbor
Autor: freeworld (Občasný) - publikováno 15.10.2005 (12:12:30)


freeworld (Občasný) - 16.10.2005 > Myslíš, že neumím psát, děvče?

Promiň, ale pojď na fakta. Rozhodl jsem se věnovat psaní vážně přesně před rokem bez jakékoliv kvalifikace, která by mě k tomu opravňovala. Za ten rok jsem stihl publikovat román - do Vánoc publikuji další knihu, stát se kmenovým autorem nejserioznějšího nezávislého webu, redaktorem zdravotnického magazínu s nákladem 33 000 kusů (skončil jsem, protože mi málo zaplatili za ta dvě čísla, co jsem jim napsal), od nového celostátního literárního periodika mi přišla nabídka (od nich) ke spolupráci, dvě nakladatelství mě lanaří - já nevím, jak stihnu odevzdat do 3. ledna nové rukopisy, které odevzdat mám, a nějaká nicka odnikud - tedy ty - bude posuzovat, jestli já umím psát?

Update:

To už nemluvím o "menšinových" tištěných periodicích a třeba o tom, že kdykoliv něco napíšu s chutí a drajvem, vyvolám smršť, která se převalí přes 10 webů a 80 blogů... Takže - děvenko - lidi jako ty mi mají vykat.

Update 2:
Ráčíš mě tedy prosím seznámit s tím, co ty jsi dokázala na literárním poli za poslední rok krom blbých pindů na četu serveru Totem?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli freeworld
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter