Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vykrádání ptačí věže
Autor: Absolute (Občasný) - publikováno 14.11.2005 (10:25:16), v časopise 15.2.2006


 Absolute (Občasný) - 14.11.2005 > al-ash> 

dík za reakci, jo právě díky tomuhle kompozičnímu odrtžení tam vzniká prostor k tý pomyslný komunikaci ptáků mezi jednotlivými prvky a ten právě vytváří tu nechci říct přímo atmosféru ale dejme tomu ,,náladu,, Proto je to tak nepřirozené, surrealistické ... no nebudu to rozebírat, to je můj pohled. Jak dlouho to trvalo? Počítám tak kolem 4 hodin čistýho času ale vytvářel jsem to přes celý víkend, někdy je to taky o tom, že najednou dostanu nějaký nápad a celej art překopám. Rozhodně ta proleženost se vždycky projeví, když něco vyfrknu hned oproti tomu, co studuju barevně ladím a stále nějak upravuju. takže se nedá i přesně říct jak dlouho to trvá, někdy víc někdy míň. Co vím jistě tak třeba Tichou invazi jsem dělal od 2 hodin ráno do 7 nebo 8 :) na začátku se člověk zdržuje vyřezáváním a časem už má hodně fíglů takže to není tak pracný ale třeba příprava a schánění podkladů je trošku složitější.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter