Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování po vesmíru očima dětské duše I. z kolekce Já, Přechod a Čas
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 9.5.2006 (18:25:59)
další>


 Lola (Občasný) - 10.5.2006 > DondedoG> 

Pratchett-cte ho bracha a ja ho nesnasim...  To bych tomu dala

Vlastně mám námět na jedné stránce. Pluto je můj svět. Merkur je svět jen z čísel. jupiter, planeta vulkánců a lidí, co si hrají na něco, co nejsou. Je to podle lidí. Námět jsem si zvolila výrazné skupiny odlišující se od ostatních. Pokračování bude asi stejné. Neumím a nechci psát jinak. Teď jsem vlastně zkoušela něco jiného. Něco, co nesnáším. Aspoň jsem se teda nasmála. Ale vidim na tom, že mi vůbec jiné věci psát nejdou.

Nedřela jsem. Bylo to psáno pro někoho. Asi půl roku jsem to předělávala. Nemělo cenu spěchat, protože tohle jsem ani nechtěla zveřejňovat. už nezačínám psát vlastně nic nového. Musím dokončit, co mám načatý a potom do prázdnin skončit.

Jednorožci... hehe... Příběhy, kde byli jednorožci pochází z mé hlavy jenom dva. Andělé tam nejsou. Ještě neexistovali.

Však nehodnoť. Poslední dobou mi začíná bejt všechno jedno.

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lola
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter