Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování po vesmíru očima dětské duše I. z kolekce Já, Přechod a Čas
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 9.5.2006 (18:25:59)
další>


 celej on (Občasný) - 10.5.2006 > Lola> uff uf... nemyslel jsem napodobovat Pratchetta, ale doufal jsem v nějakou hru milou hru s fantazii z dětského světa, o kterém pořád píšeš že tam patříš. Místo toho to je takové víc pubetální než dětské no...
Já jsem teda myslel, že psaní veškerá umělecká činnost je o jakémsi vývoji, který ty odmítáš a podle všeho ses rozhodla vesele stagnovat(ale v tvých min. dílech to vypadlo jinak)... na to jsem narážel s vypravěčem.

Takže nejdřív byla podle tebe smrt, pak asi andělé ne? a pak až lidé atd.? Hmm... třeba Egytané mají něco podobného... mrtvé bezbřehé moře = NUN. Ale ve fázi kde jsou jednorožci už andělé jsou ne?
Jinak jestli ti je všechno jedno... jseš bud jezuita(všechno je umysl boží), nebo osvícená Buší(japonský voják...schopen páchat kamikadze), nebo hadr ve větru... tak jak?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter