Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování po vesmíru očima dětské duše I. z kolekce Já, Přechod a Čas
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 9.5.2006 (18:25:59)
další>


 Lola (Občasný) - 10.5.2006 > DondedoG> Já jsem na gymplu(osmiletym) ale chci prejit na stredni soukromou umeleckou skolu... Mě to přijde na nic. Já sice chápu matiku, fyziku ale zdá se mi to naprosto cáklý. Je to prostě kravina. Nemá smysl se učit čísla v prostoru nebo 3. odmocninu... stejně to nikdy nepoužiju. Je to proste na nic. K tomu nemam zadnej vztah. Já chci malovat. Na co mi budou práva, když na světě bude pořád nespravedlnost, na co mi budou mezinárodní vztahy a komunikace- diplomacie, když stejně budou pořád války. Říkají mi, že malování je na nic. A tohle snad ne-? Aspoň bych ráda dělala něco, co mě baví, i když to bude na nic.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lola
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter