Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plakát k 60. výročí osvobození
Autor: caesarborgia (Občasný) - publikováno 19.1.2007 (21:32:21)


 jafa (Občasný) - 25.1.2007 > caesarborgia> jo, stačí ... pís plís

"slečinka" a "došourala" mě potěšily - hezký slova

když Újezd neznáš, tak neznáš. Většině lidí ta podobnost stejně vadit nebude. Nějak myslím (nevím), že ten motiv byl už použitej hodněkrát, že to není Zoubkův nápad (byla by to první věc, co by se mi na něm líbila)

Luka Maléra neznám, nikdy jsme si žádný cukrátka nevyměnili a nepsala jsem Ti kvůli němu, ale když se podívám tady na ty poznámky, připadá mi v pohodě (na rozdíl od Tebe, kterého jinak taky neznám) -ale zároveň neznám ani historii vašeho vztahu, je-li nějaká - třeba Ti kdysi nějak hrozně ublížil... nebo se tak aspoň cejtíš?

je to jako když jedeš v tramvaji a někdo začne bejt na někoho jinýho přede všema sprostej... chvilku trpíš a potom (pokud máš povahu jako já) vstaneš a řekneš "Ale pane...!"

možná máš k té extrémní popudlivosti, hrubosti, urážlivosti, útočnosti, nadávkám, nízkostem atd. nějakej vážnej důvod, pak se omlouvám

přeju ti klid, vyrovnanost, spravedlnost. Nesoudím Tě a žádný nesympatie ani zášť k Tobě nechovám, jen se mi nelíbí ta hrubost ... jsi v moci emocí. Jsi nervózní, že je Tvůj talent ještě nedoceněněj? Anebo Ti jde o to, vyvolat tlakem protitlak, a tak na sebe upozornit?

měj se dobře, j.

sorry za ty děti, četla jsem asi fakt moc rychle

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jafa
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter