Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dnešní dovolená
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 1.6.2007 (20:21:08)


Karhaj(Sinner) (Občasný) - 1.6.2007 > Dovolím si menší rozbor..
Na prvej vidíme zapíjaný žiaľ "ROUŠKOVEHO OBDOBIA" čudo, že sa Ti nezamotala do kolesa, to chce talent.
Na druhej sa vzdávaš roušky, odovzdávaš ju umeniu, ktoré chceš tromfnút-preto upravuješ-dobrý náznak do budúcna, všetci sa tešíme-opäť vidieŤ pravé rozmery, aj keď inteligentne ukryté, tak, že ich postrehne len oko trenované : ) tretia je opäť spomienková a štvrtá snivá o pokoji-bez kúnd a predsa mimo temnoty..

Inak vidím tam mierne odkazy na moju rannú tvorbu..a týpek s klincami..nevyvádzaj ma prosím z tohto omylu..

PAČI!
Za prvú(Temnota)ostatné také oddychovky, aj keď fajn : )
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Karhaj(Sinner)
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter